zwemles..

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by jantina, Jan 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier mág t pas vanaf 5 jaar.

2. Jelle gaat vanaf 8 maanden al wekelijks zwemmen, en tijdens die lesjes wordt ook al steeds meer aan voorbereiding voor echt zwemmen gedaan. Dus ik zal hem wel vanaf 4 jaar op zwemles doen, want dan stopt natuurlijk het peuterzwemmen. En dan vind ik het zonde om hem een jaar lang niet te laten zwemmen.
    Maar als ie nu niet al op peuterzwemmen had gezeten denk ik dat ik wel tot 4,5-5 jaar zou wachten.

3. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Ik wacht tot ze 5 of 6 zijn. Dan zijn ze sterker, is hun motoriek weer beter en heb je kans dat ze het sneller hebben.

4. kikker2

kikker2 Bekend lid

Jun 8, 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Ik vond dit voor je, is erg leuk om te doen met je kind, en kan met 2 tegelijk:
    Welkom bij ETV Olympia
    wAt zwemles betreft, wij hebben gewacht totdat onze dochter 5 was en in groep 2 zat, dan is het 1e spannende jaar voorbij en weten ze een beetje hoe dat gaat.

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier is het ook pas vanaf 5 jaar.

Hier gekozen voor het zwem-ABC. Je betaald een bedrag voor alledrie de diploma's ongeacht hoelang je kind daar over doet.

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier mag het vanaf 4 jaar en gaan het dan ook proberen. Het is een specifieke zwemschool waar ze sowieso eerst een paar lessen mogen proberen en dan een evaluatie volgt om te kijken of het kind er al aan toe is ja of nee.

Hier vooral de keuze om met 4 te beginnen, omdat hij nu met zwemmen gewoon in het diepe springt met zijn bandjes om! Wie weet lukt het hem al om met 4 te beginnen, dan hebben we het tenminste geprobeerd... En al doet hij er langer over, als hij er plezier in heeft dan vinden we dat helemaal niet erg ;)

Share This Page