Wij hebben deze, maar nog nooit gebruikt zoals hij bedoeld is. Reden is dat we hem niet op de slaapkamer willen zetten; de klok tikt érg hard en het zou mij enorm irriteren als die naast m'n bed stond.
Thijmen heeft hem ook, gewoon op zijn kamer. Hij tikt idd en ik zou het niet fijn vinden, maar hij heeft er geen last van. Het begint nu een beetje te werken, in de zin dat hij eindelijk blijft liggen tot de wekker gaat.
Wij wilden hem eerst ook kopen, maar besloten (mede door de prijs) voor een gewone leuke klok te gaan en hebben daar stickers op geplakt. Eentje bij de 12 en eentje bij de 7 en als de wijzers daarop staan mocht ze er dus uitkomen. Werkt(e) prima!
Bij ons werkt die niet. Ze roept ons altijd als ze wakker is. En dat is vaak al om half 6 ggrrr... Als je wil mag je hem wel overkopen?
wij hebben ander type met aap. helaas hier werkt hij niet, meneer weet prima wanneer het 7 uur is (hij is bijna 3). Maar kom toch al zijn bed uit en deelt mede dat het nog geen 7 uur is. gr brenda
Ik lees even mee, ben wel geinteresseerd! Maar heb m mede door de prijs nog niet gekocht. Momenteel hebben we een schemerlampje met tijdschakelaar erop. Normaal zou je zeggen: 'pas als de lamp aanspringt mag je eruit", maar hij slaapt sinds een aantal weken met het lampje aan, anders kan hij niet slapen... nu zo ingesteld dat "als het lampje uitspringt, dat ie er dan pas uit mag", maar helaas meestal ver voor die tijd wakker en die keer dat hij er nog in ligt als de lamp uitspringt is het brullen omdat meneer zich kapot schrikt! Maar wieweet werkt dit goedkopere alternatief bij jullie wel?
Ik vind het idee van het schemerlampje super idee! Ga ik eens proberen! Jammer dat hij zo tikt had er op mp 1 gezien voor 20 euro.. Maar als hij zo tikt kan ik m net zo goed niet kopen!
@ Olivier: Wat was bij jullie het probleem? Ook te vroeg uit bed komen?? Bij ons is hij altijd om half 6 wakker. Veel te vroeg... Dus wil proberen dat hij blijf liggen en gewoon weer in slaap valt.. Vind jij hem niet te erg tikken?
Wij hebben het aapje van babyzoo, maar volgens mij werken beide hetzelfde. Toen mijn zoon 2 was en een 'echt' bed kreeg stond hij rond 5 uur naast mijn bed. Ik heb toen deze peuterwekker besteld en .. ik ben er echt heel erg blij mee. Mijn zoon is nu bijna 4 jaar en toch gebruiken we de wekker nog elke dag. Is hij voor de wekker wakker dan gaat hij lekker spelen op zijn kamertje of een boekje lezen en als het tijd is staat hij bij mijn bed. Dat vindt hij ook prima. In het weekend slaapt mijn zoontje nu tot half 9 en doordeweeks tot half 8. Dus... ik ben er wel heel blij mee.
Hier ook een tevreden eigenaar van een baby zoo voor mijn dochter. Voorheen kwam ze altijd om 06.00 uit bed maar nu zetten we de baby zoo om 07.15. Marin gaat lekker spelen op haar kamer, houdt de ogen van Momo het aapje goed in de gaten en komt daarna naar beneden. Het zijn toch weer meer dan 7 uur slaap per week extra Groetjes Senna
Dat zijn dan weer hele goede ervaringen.. Hmmm misschien toch maar kopen.. Babyzoo is die beter dan nijntje? Tik die ook?
Werkte hier heel goed. Iedere avond doet ze zelf zijn oogjes dicht en verteld ze aan mij dat, als nijntje zijn oogjes open doet ze naar het grote bed mag, haha. Alleen sinds 2 ochtenden doet ze ook zelf zijn oogjes open en roept dan dat nijntje wakker is, dat is dus niet echt de bedoeling .
Wij hebben een lampje op een timer, werkt prima. En voor 's nachts een zacht lampje van de action met 7 wisselende kleuren. Maar waarom geen tikkende klok op de kamer? Ik snap dat je het zelf irritant vind, maar juist daarom zou ik het doen. Dan kan je kindje eraan wennen en weet hij niet anders. Ik word er zelf ook gek van, maar beide kinderen slapen er prima mee.
wij hebben nijntje ook gekocht en het werk prima. Ja, het tikt wel, maar dochterlief heeft er geen last van!
Het is een leuk ding om aan te geven dat het tijd is om te gaan slapen (nijntje doet dan de oogjes dicht). Maar onze dochter trekt zich er 's morgens niks van aan. in het begin vond ze het wel leuk als het muziekje ging spelen. Maar het werkt als een soort van wekker met dat muziekje, dus was ze een keer later wakker, gaat dat ding af om 7 uur! En als ze eerder wakker is roept ze ons toch. Misschien dat het in de toekomst nog gaat werken.
Bij de babyzoo zit een klepje voor de knopjes. Mijn dochter lukt het in ieder geval niet om hem open te krijgen Maar ze is 4 1/2, ik weet niet of het oudere kinderen wel lukt maar ik denk dat het lastig is. Groetjes Senna