Zwemles

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Mmama26, Oct 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,522
    3,770
    113
    Op zich geldt hoe ouder hoe sneller. Maar mijn zoon is nu bezig voor zijn C en hij is 5 jaar en 3 maanden.

2. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Onze oudste was 4,5 toen ze begon. Nu inmiddels zo'n 10 maanden bezig (min de zomervakantie) en bijna toe aan haar diploma zwemmen. Ze wilde het heel graag zelf, en ik vind dat een van de belangrijkste aspecten: motivatie. Ze is klein en smal, maar dat is nu ze 5 is niet opeens anders geworden, dus dat had toen niet veel uitgemaakt.

Ik zou bij de volgende gewoon ook weer kijken naar wat goed uitkomt. Leeftijd, tijd in het jaar, motivatie, etc.

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,137
    8,869
    113
    Mijn oudste dochter is de dag voor haar vierde verjaardag begonnen met zwemles en ze heeft na 16 maanden haar A-diploma gehaald. Nu met lessen voor B merk ik wel dat ze de kracht tov de oudere kinderen mist, maar verder gaat het prima. e vindt het leuk en kan zich al redelijk redden in het water en dat vind ik heel wat waard. Met name om het laatste ben ik heel blij dat ze met vier al begonnen is, anders had ze nu niet gekund wat ze nu kan.

Share This Page