Wat is een leuk prentenboek/leesboek voor een peuter van 2,5 om kennis te laten maken met Sinterklaas
Lust Sinterklaas speculaas is ook een leuk boekje...geen prentenboek maar meer uitleg... mijn dochters waren net 3 vorig jaar en vonden het reuze interessant. Die van Charlotte Dematons is ook leuk inderdaad!
Sinterklaas Ahoi van Ted van Lieshout. Ooit gekregen toen onze zoon 2 was en nog steeds erg in trek. Verhaal is in rijm vorm en verteld de reis van spanje naar nederland, waarin veel fout gaat en het op een hele grappige wijze opgelost wordt door sinterklaas en het natuurlijk aan het einde allemaal helemaal goed komt.
Alvast bedankt voor alle reacties Ik zie dat er 2 versies zijn van charlotte dematons De gewone en maxi editie? Over welke hebben jullie het dan? Meer tips zijn altijd welkom natuurlijk
Ik heb deze. Geen idee welke versie is. Gekeken bij eerdere bestellingen. Deze is met dikkere kartonnen bladzijden. Ben er zeer tevreden over. https://www.bol.com/nl/p/sinterklaas/9200000005250768/
Deze hebben wij ook. Wij kochten 'm al een paar jaar geleden, dus toen vond ik het erg fijn dat het kartonnen bladzijden waren. Nu ze wat groter zijn, zou de gewone ook volstaan denk ik. Maar ik zou het zonde vinden als het kapot scheurt.
je kan bij bol.com aan het gewicht als het goed is zien welke versie je hebt. Die met dikke kartonnen weegt 1,29 kilo en die andere 525 gram.
Saar en de Sint van Pauline Oud. Vind al die Saar of Kas boekjes van Pauline Oud leuk en mooi uitgelegd.