Gezocht: de smalste joggingbroek! (Meisje)

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door DeeLighT, 9 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Een tijd terug kocht ik tweedehands een adidas broek met boord bij de enkels voor mijn dochter in 128. Die paste mooi maar word nu te kort. In de taille zit hij nog prima. Ben bang dat een maat groter te wijd word. (Gewone broeken is ook een drama ivm ondergewicht).
    Nu ben ik op zoek naar een andere zwarte joggingbroek maar ik kom er niet uit. Adidas heeft zoveel modellen en ik kan niet terugvinden welke ik heb. Het hoeft ook echt niet per se een dure of merk te zijn.

Zeeman joggingbroek past ze niet en scapino gaat van 128(te strak) naar 140(km te wijd).
    Ik zoek dus een zwarte met van die boordjes aan de onderkant (dus taps toe lopende pijpen).

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Moet hij per sé zwart zijn? Lola Meis, Ninni Vi (wisselt wel erg), Br@nd, Billy en Lilly zijn gewone kledingmerken, maar hebben allemaal ook broeken die prima geschikt zijn om in te sporten. Maar geen zwarte... :(

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Dank voor je reactie. Op zich is antraciet of navy ook wel goed. Ik heb gekeken op de site van billy n lilly maar de 134 is daar te wijd en de 128 te kort (maattabel).
    Ninni vi en br@nd vind ik echt te hoog geprijsd eerlijk gezegd.

4. Mama&Go

Mama&Go Actief lid

5 mei 2017
    305
    107
    43
    Vrouw
    De goedkoopste van de c&a passen hier nog het best, maar helaas zag ik ze laatst niet in de webshop.
    Shop gerust op de jongensafdeling voor dochter en voor zoon op de meiden. Zeeman heb ik laatst gekregen, maar is zo wijd echt niet mooi.

DeeLighT vindt dit leuk.
  5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Voor het geval je echt niets kunt vinden: Ninni Vi of Br@nd in de sale dan misschien...of via MP.

De bikerpants van Billy & Lilly valt smal, hier blijft ie hangen. :D Andere broek (de navy uit de huidige collectie) weet ik morgen/overmorgen hoe hij valt. :)

DeeLighT vindt dit leuk.
  6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Bij Zeeman hebben ze verschillende modellen, dat standaard basic model is wat wijder, in effen kleuren, ze hebben al jaren dezelfde, maar die tijdelijke joggingbroeken vallen vaak smal. Moet je wel net de juiste kleur treffen. Hangen vaak bij de jongens.

DeeLighT vindt dit leuk.
  7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Let me know! Hoe lang en zwaar is je dochter als ik vragen mag?

Ik heb nu toch enkele modellen van adidas besteld bij zalando om te proberen. Passen maar.....

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Ik heb wel alleen 110/116 en 146/152 besteld, maar die kan ik dan wel vergelijken met de maattabel natuurlijk. De jongste is degene die smal is (115cm en ongeveer 17,5kg). De bikerpants van B&L zitten bij haar netjes, het andere model is veeeeel te ruim, maar de broeken uit de huidige collective schijnen vrij smal te vallen, dus ik probeer het gewoon nog een keer. ;) Br@nd zit dus ook altijd wel een broek bij die netjes zit (die van synthetische stof), maar ook altijd modellen die veel te ruim zijn. Lola Meis had een super smalle, maar dan zou je via MP moeten zoeken, omdat die gestopt zijn... Mijn andere dochter is heel gemiddeld, de bikerpants vind ik bij haar bv. echt niet mooi zitten en de andere broeken van B&L juist weer wel.

DeeLighT vindt dit leuk.
  9. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik denk dat de joggingbroeken van okaïdi smal vallen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar de broeken van okaïdi vallen over het algemeen vrij smal, en op de plaatjes vind ik ze er niet uitzien alsof ze heel baggy zijn.

https://nl.okaidi.be/meisjes/broeken-shorts/joggings/

Edit: ik zie nu dat ze bij de joggingsbroeken ook van maat 128 (8 jaar) naar 140 (10 jaar) gaan, dus waarschijnlijk heb je daar hetzelfde probleem... :confused:

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Daar ben ik ook bang voor idd... toch bedankt. Het is het proberen waard.

11. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Ik zag net bij Scapino een paar behoorlijk smalle broeken hangen in het uitverkooprek. Een was van een heel dun stofje (hardloop, zeg maar) en die zag er heel mooi smal uit, maar er hing meer wat niet super breed was. Misschien toch even langs een filiaal gaan om te kijken of ze wat hebben als je verder niets geschikts vindt.

De B&L broek is ietsje smaller (een halve cm) dan in de tabel staat, maar geen ‘aantrektouwtjes’, dus dat geeft weer iets minder mogelijkheden als het net niet helemaal past.... Ze moeten hier nog passen, dus ik weet verder nog niet hoe of wat...

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ja van scapino vond ik er online al smal uitzien vandaar dat ik daar besteld had. Ze gaan alleen van mt 128 naar 140. Zit niks tussenin. Heb ze geretourneerd in de winkel en daar gekeken maar blijft dus hetzelfde probleem. Thx in elk geval voor je berichten

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
  14. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Billy&lilly van deze zomer valt weer mooi smal. Wij zijn nu voor 146/152 gegaan bij 139 cm en was erg bang voor te wijd, maar ook deze zit perfect.

Bijgevoegde bestanden:

DeeLighT vindt dit leuk.
  15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Die ziet er zeker mooi uit !

16. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    #16 NiekeKris, 11 apr 2018
    Laatst bewerkt: 11 apr 2018
    Die heb ik dus ook. :D Hij is ook heel mooi! <3

De oudste (gemiddeld postuur) heeft gepast, zij vond hem niet lekker zitten bij haar bovenbenen.

Edit: Net bij de jongste gepast, bij haar is 110/116 qua lengte precies pas, maar in de taille is hij behoorlijk ruim... :(

Ik denk dat ze allebei terug gaan dus...jammer, want hij is echt heel mooi!

17. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Oh nee balen! Dat word hem idd niet. Vanmiddag nog enkele besteld bij zalando. Stonden niet bij de sport maar bij de gewone boeken. Ik laat het weten als er wat bij zit!

18. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    NiekeKris vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina