Altijd beide, ook bij ons thuis in het grote zwembad (staat de hele zomer...). alleen in een klein babybadje, wat iedere avond leeg gaat, daar alleen badpak
Nou mijn dochter was een week of zes toen ze voor t eerst in de tummytub poepte, en ze is ook twee jaar later nog steeds een getalenteerd badpoeper. In haar zwemluier heeft ze nog nooit gepoept, maar ik zorg wel altijd dat ze m draagt. In mijn herinnering dreven er vroeger ook regelmatig drolletjes in pierebadjes in het zwembad. Een badpakje staat zo leuk, dus dat draagt ze over haar zwemluier. As we speak zit ze bij oma in de tuin in het opblaasbadje in haar zwemluier en een t-shirtje tegen de zon.
Hier ook een dochter die gerust in bad of zwembad poept. Ze draagt zwemluiers van totsbots, zonder zwembroek of -pak.
Mijn dochter poept ook graag in bad. Hier gaat er een badpak over haar zwemluier, vind het een beetje armoedig staan alleen een zwemluier... En hier in de tuin gaat ze, als ik zeker weet dat ze al gepoept heeft, gewoon lekker bloot. Heerlijk die blote billen!!! <3 ( al plaste ze laatst de keuken onder hahaha)