Hebben jullie dat ook met losse rompers van de hema dat de knopen zo strak zitten. (ik heb nu de lange mouwen rompers) Ik trek bijna de hele romper uit elkaar. Zal vast niet de enige zijn want ik zie nu dat de steken ook los laten. Waarschijnlijk op de creche ook gebeurd.
Jaaaaaa toevalig hier ook met de rompers lange mouw dacht bij de eerste al nou dat schiet op maar bij de tweede vond ik het niet grappig meer zeg maar. Zo goedkoop vind ik ze nou ook niet. Ik ga morgen even terug ermee. groetjes kim
Dan heb je zeker de katoenen rompers zonder stretch ? Die zitten hier ook strak. De rompers mét zitten geweldig ! Voor mijn zoontje alleen nog met. Bovendien gaan ze superlang mee. Hij is nu 10,5 maand en draagt nog steeds mt 62/68, die dingen groeien gewoon mee haha .
Mmmm...dan weet ik het ook niet . Pas nog een grijze gekocht met lange mouw en die zit gewoon gewoon goed hier.
hier ook het zelfde probleem, wel kleinste maatje, maar toch die knoopjes gaan heel moeilijk open.. en zag al dat t een beetje aan het wegscheuren was.. mag niet de bedoeling zijn denk ik
Ja had ik ook, vond het wel een beetje slecht. Trok het gewoon kapot. Op zich qua stof vind ik wel fijn. Merk wel dat de korte mouw minder strak vast zit...
ik heb afgelopen week witte lange mouw rompers gekocht maar hier zitten de drukkers niet zo heel strak..
Ja ik koop die ook niet meer. Verder hele fijne rompertjes en ook super stofje (lekker smal!) maar ik heb ze allemaal stuk getrokken. Laatst nog een nieuwe gevonden, en daar doe ik nu gewoon heel voorzichtig mee. Dan gaat het wel, maar handig is het niet. Ik koop nu vaak die van Jip en Janneke. Ietsie stretch, fijnere stof dan die el cheapo van de Hema, en in ieder geval een iets dikkere stof die je niet stuk trekt!
Hier precies hetzelfde met de stretch rompertjes... ideaal om lekker makkelijk aan te trekken, maar die drukkertjes... wat een gedoe... typisch he dat ze daar nou niet iets op bedenken!
Hier hetzelfde probleem met de stretch rompers met lange mouwen. Je moet ze heel voorzichtig openen anders trek je de stof finaal kapot...
Ik zet mijn nagels nu steeds tussen het drukkertje en klik ze open want ik heb er hier ook last van idd.
ik heb de hema klantenservice deze link gestuurd. Want ik ben niet de enige verbaasde moeder die de stof wel goed vind alleen die knoopjes als een dilemma ziet. Zonde van het geld.
Hhm, geen last van..... de stretch rompers vind ik super en gaan ook erg lang mee. Bij een was er een gaatje gekomen bij een knoopje maar dat pas na een half jaar ofzo. Die gewone van 5-in-een-pak zijn waardeloos. Na 1x wassen al even breed als lang en uit vorm. Zijn hier dus voor het KDV of in bed.
Ze zijn idd wel strak,ik open ze heel dicht tegen de drukker aan of idd met nagel ertussen en dan gaat het prima. Het zou nog fijner zijn als de drukkers wat losser zouden kunnen idd want verder zijn ze gewoon super!
ja maar vertel dat het kdv maar die staand kinderen wel eens verschonen. Dan gaat het in een rap tempo. Ze heeft hem 3 x aangehad en ik keek vandaag en zag de gaten bij de drukkers. Beetje jammer.
Ik had er 1 met stretch (lange mouw) en die was inderdaad meteen kapot. Ik dacht dat het aan mijn eigen lompigheid lag.... Met de gewone en die uit de pakken met meerdere in er heb ik nooit problemen. Dat zijn zelfs mijn lievelingsrompers voor de kleine man! Misschien toch een fabrieksfoutje dan?