zwemluier

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tupp, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.159
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij gaan -als het ooit nog zomerweer wordt ;)- deze vakantie met onze zoon zwemmen. Ik zie dat er verschillende zwemluiers zijn: wegwerp of uitwasbare. Welke heeft jullie voorkeur en waarom?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

die wasbare vond ik handig maar ze houden wat minder poep tegen en ik heb ze alleen nog maar in kleine maten gezien, dus t/m 68 ongeveer.

wegwerp luiers zijn ook prima, zwembroekje eromheen, klaar! die houden zelfs diarree tegen.

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik lees mee:D

Ik heb een uitwasbare gekocht.. Maar weet niet of dat handig is:)

4. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    ik heb wegwerp luiers en een leuk zwembroekje erover heen. hij heeft nog nooit in zn zwemluier gepoept.
    wij hebben die van de kruidvat

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier altijd de wegwerp van de Kruidvat met een leuke zwembroek erover heen.
    Heb ook van die uitwasbare gehad, maar als hij in het water had gepoept dan kwam het daar wel een beetje langs uit en het uit doen vond ik dan ook vies omdat je hem langs de benen naar beneden moet doen. Die wegwerp dingen scheur je gewoon open als een gewone luier.

6. socoldasice

socoldasice Actief lid

13 jul 2011
    197
    0
    0
    Verzorgende IG
    Zoetermeer
    ik had voor een vriendin een uitwasbare gekocht op wipstoeltje.com
    maar volgens mij had ze hem nog niet gebruikt...

7. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de zwemluiers van huggy's (wegwerp) en ben er heel tevreden over, je kan er een zwembroekje over doen maar dat moet niet want de luiers zelf hebben ook een leuke print.

8. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ik heb de wegwerpluiers van het Kruidvat, met daar overheen een leuk zwembroekje. Ze zijn ideaal en zien er nog schattig uit ook.

Let wel op als je kleintje gevoelig is voor luieruitslag dat je de natte luier zo snel mogelijk uit doet. Ons meisje heeft daar vreselijk last van gehad door het zwemmen en de natte luier :(

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Als ik het zo lees heeft iedereen van die wegwerp dingen..
    Hmm.. Ik wil morgen voor het eerst zwemmen. Hopelijk is een uitwasbare wel goed genoeg:p

Heb die van etos trouwens met klitteband..

10. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    die van huggy's kan je ook per stuk kopen als je eens wil proberen

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Dat is een goed idee! Waar kan je die luiers dan kopen per stuk?:)

12. MissT

MissT Niet meer actief

Ik heb wegwerp luiers gekocht. Bij de Etos verkopen ze deze onder andere.. "Little Swimmers"

13. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik had de wegwerp van Huggies, ideaaaaaal.
    Vooral omdat Jayden nogal best vaak spuitluiers heeft van zn tanden *smakelijk!*
    Het houdt het perfect erin. En ze zien er nog leuk uit ook hihi

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.159
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Als ik het goed begrijp zijn de luiers dus vooral om poep tegen te houden? Ons zoontje poept sowieso niet zo vaak. En als hij poept, laat hij het duidelijk merken. Maar ja... Of ik dan snel genoeg met hem het water uit ben... Hij moet dus toch wel iets aan.
    Wat kost zo'n pak wegwerpzwemluiers ongeveer?

15. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    De wegwerpzwemluiers zijn idd vooral voor poep. Je moet het wel op tijd door hebben dat ze hebben gepoept, als het te lang duurt komt het er toch doorheen...
    Onze dochter poept normaal 1 keer per dag, gister gaan zwemmen en natuurlijk 3 keer!! Ik was blij met de luiers (gebruik die van huggies)

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik heb die van de Kruidvat daar zitten er 6 in voor 3,99 volgens mij.
    Had ze laatst ook een keer bij de Aldi die waren ook wel fijn en die waren 12 voor 3 euro nog wat.

17. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.159
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Oh, dan zal ik eens kijken bij Aldi. We halen daar ook altijd zijn gewone luiers. Ik had nog nooit gezien dat ze daar ook zwemluiers hebben. Maar ik loop meestal ook gewoon gelijk op het roze pak af, zonder verder te kijken wat er nog meer ligt. "Onze" Aldi is zo'n rotwinkel, daar wil ik altijd zo snel mogelijk weer weg zijn.

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Weet ook niet of ze ze altijd hebben hoor. 2 weken geleden zag ik ze ineens liggen in 2 maten. smal pakje is het.

19. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Hier ook de wegwerp van kruidvat! Zwembroekje eroverheen ''klaar is kees''!

20. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben nog nooit zwemluiers gekocht. En voor het feit dat we bijna elke week gaan (baby)zwemmen, vind ik dat echt te duur.

Dus hier wasbare zwemluiers/zwembroekjes. Ik heb er al 2 bij de prenatal vandaan en nu eentje bij de etos gekocht. Zijn er bij sommige etos winkels nog steeds!
    Ik heb nog nooit gehad dat mijn zoontje heeft gepoept, en dat doet hij 3x per dag! ;) Dus hoe goed ie dat tegen houdt, geen idee.

Ik ben zelfs al eens gaan zwemmen met een gewoon zwembroekje. Had ik ooit eens ergens gekocht en daarvoor wilde ik geen zwemluiers aanschaffen. Dus stiekem zonder gedaan...!

Deel Deze Pagina