kinderfauteuil prenatal

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sneeuw, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft 'm en hoe bevalt ie? Ik vind 'm namelijk erg leuk maar hij is niet echt zwaar. Vallen jullie kids er vaak vanaf? Gaan ze er op klimmen? Of is het juist een superhandig ding?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Wij hebben hem. geweldig ding waar mijn dochter erg graag een boekje ging lezen in de woonkamer.

Voor Julian haal ik hem deze week weer naar beneden.

3. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    En vond je hem niet te 'licht' ivm het achterovervallen met hoofd op de grond (zoals men mij nu een beetje bang maakt om me heen). Snap wel dat zwaardere modellen veiliger zijn achteraf, maar heb hem nu al gekocht en weet niet zeker of ik hem dus in gebruik zal nemen.....maar ervaringsverhalen zijn dus zeker welkom. Vind m wel echt heel mooi hoor.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    onze dochter ging er op een gegeven moment ook op klimmen ja. Of ze liet zich achterover vallen :p of ze ging er op staan om bij de deurklink te kunnen...
    Tja, hoort erbij en dat kan ze met allerlei dingen doen.

Hier stond hij vaak ook wel met de leuning ergens tegenaan - dan viel hij niet.

Maar de nadelen (nadeeltjes) wegen niet op tegen de voordelen. Vond het een superfijn ding en dochter heeft er érg veel plezier van gehad. Hij is sinds een paar weken naar zolder. En over een aantal maanden komt hij weer naar beneden waarschijnlijk voor de jongste (wipstoel eruit, fauteuiltje er weer in)

5. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm ja dat bedoel ik, haha. Wij hebben een stenen vloer en dat valt vast hard. Tja, die zwaardere zijn ook zooooooooooooo veel duurder......

En vanaf wanneer ben je 'm gaan gebruiken dan? Is 1 jaar al te vroeg?

6. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Wij hebben er ook 2 voor onze jongens. Super stoeltjes. Vind ze eigenlijk ook wel fijn, juist omdat ze zo licht en zacht zijn. Stevig om op te zitten, maar niet hard. Verder is het ook echt een goede zithoogte. Onze fysio heeft ze zelfs aangeraden. (niet zozeer speciaal die van de prenatal, maar wel zulke lage stoeltjes)

Onze jongens vinden het leuk om hem op de rugleuning te leggen en dan te gebruiken om te koprollen :D Tja...

Verder lekker boekjes lezen, lekker onderuit op hangen, als opstapje, om achterste voren tegen de muur te zetten en je er dan tussen te proppen, om deurklinken open te maken, lekker wat te drinken... echt alround bruikbaar die stoeltjes :D

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier heeft ze hem ook met haar 1e verjaardag gehad, dus inderdaad vanaf 1 jaar...

Op de rugleuning leggen deed ze hier ook, dat zat ook wel lekker :)

8. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, denk dat ik m toch maar hou dan....................als het niet veilig was, zouden ze niet verkocht worden, lijkt me

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    de achterkant staat bij ons tegen onze bank, voor steun. ja hij heeft n paar keer rare dingen mee gedaan en natuurlijk gevallen, maar goed, hij zit er elke dag in met heel veel plezier.

10. Trieske

Trieske Actief lid

10 okt 2010
    188
    0
    0
    Geen maar's maar gewoon een super fijn ding!

11. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ik heb er toen ook naar gekeken en vond hem ook wat "achteroverkieperig" Er stond ook een Nijtje stoel en die was iets hoger aan de achterkant. Deze bevalt ons erg goed, maar alsnog kiept ze wel eens achterover hoor ;)

12. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wij hebben 'm en Sil klimt er nu wel eens op, maar is pas 1 keer omgevallen ermee (met z'n bolletje op de plavuizen - best hard, dus) en sindsdien is ie voorzichtiger. :) Je leert met vallen & opstaan, denk ik dan maar.
    Zolang hij er echter niet op klimt, is het een prima stoel, hoor. Laat je niet bang maken: ze houden er ook echt niets aan over als ze een keertje vallen....

13. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb er ook 2 en ze zitten/liggen/hangen heerlijk volgens mijn kinderen... Ik heb ze wel met de achterkant tegen de salontafel staan. Dat kan omdat het een soort bak is, dus hij is dicht rondom. En het is ook de meest handige plaats om ze neer te zetten, dan zitten ze recht voor de tv. Als je ze los hebt staan vallen ze idd wel snel om als ze er een beetje lomp op gaan zitten. Aan de andere kant stoten ze nu hun hoofd wel eens op de tafelrand omdat die net een cm of 2 uitsteekt boven het stoeltje... Het heeft dus allebei nadelen... ;)

14. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh ja, dat doen wij ook wel regelmatig: als Sil iets op tv wil kijken, zetten we het stoeltje met de ruglenuning tegen de bank. Kan ie én niet omvallen én de tv beter zien ;)

15. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, als ik zo lees zijn er geen ernstige dingen voorgevallen dus we gaan hem binnenkort es voor de tv zetten.............nu moet ie alleen nog TV leren kijken, want daar heeft ie het veel te druk voor, haha

Deel Deze Pagina