Zwemluiers en zwemmen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gerieke, 20 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerieke

Gerieke Actief lid

6 mrt 2007
    156
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Genemuiden
    Hoi hoi,
    In april (ben er vroeg bij ;) ) gaan wij een week naar CP. Ik denk dat we best veel gaan zwemmen, dus vroeg me af of er ook luiers zijn die in het water kunnen...? Het lijkt me zo erg als Tamara in het water poept!
    En kan het kwaad om veel te zwemmen met haar, ze is dan ruim 5 maand!
    En als je die zwemluiers doet, en een zwembroekje erover (dat wil ik graag), moet je dan ook 1 of 2 maten groter kopen?

Groetjes Gerieke

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    er zijn zwemluiers te koop bij de drogist (o.a van huggies met pooh en nemo en etos huismerk, met visjes en schelpjes erop) in een paar maten en als je dat leuk vind kun je daar gewoon een badpakje overheen doen. die hoeft op zich niet groter te zijn als de normale kleren, want daar zit tenslotte ook een pamper onder

3. Je zal in de meeste zwembaden een zwemluier moeten gebruiken. Die kun je kopen bij kruidvat, etos, etc. Deze luiers zijn uitsluitend bedoeld voor in het water. Op de kant zul je een gewone luier aan moeten geven. Een zwemluier absorbeert n.l. niet zoals een gewone luier. Met een gewone luier aan het zwembad in kan gevaarlijk zijn, aangezien deze meteen volzuigen met water en je kleintje naar beneden kunnen trekken.

Of je een maat groter zwembroekje moet kopen... geen idee. Wij hebben n.l. een uitwasbare zwemluier aangeschaft bij www.stormopzolder.nl . Dan heb je toch een leuk stofje en tegelijk goede beschreming in het water.

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ow, das ook een goeie.
    enne er zijn er die met 6 of 7 weken al gaan zwemmen, dus dat lijkt me geen enkel probleem.

5. Niet meer actief

Misoh, heb jij wel s vaker wat bij die website gekocht? Stormopzolder.nl?

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm hier van de prenatal een uitwasbaar broekje gekocht :)
    werkt prima

alleen eh.. ik denk dat je met 5 maanden helemaal niet zo veel gaat zwemmen :)

anne is nog steeds doodop na een half uur
    soms zelfs al na 10 minuten..

kleine tip: check af en toe dr nekje of ze het koud krijgt..
    want ze koelen makkelijk af als ze nog zo klein zijn :)

en verder.. veel plezier.. want zwemmen is ECHT leuk :)

7. @ joldeg: de zwemluier is de eerste bestelling die ik heb gedaan. Levering duurt in princiepe wel lang, aangezien het een thuis klus moeder is. Als je een snelle levering wil moet je contact met haar opnemen.

8. Niet meer actief

Hoi Misoh, ik was gewoon ff nieuwsgierig hoor, aangezien ik haar persoonlijk ken maar haar website nog nooit ergens was tegengekomen. Dus vond het leuk om die naam hier te zien :)

Bevalt t broekje? Lijkt mij ook wel handig namelijk, heb je er ook die inlegger bij gekocht?

Deel Deze Pagina