Hoi lieve mensen, wat vinden jullie van de fietskar achter je fiets? Wie heeft daar ervaring mee? gr jmm
Hier in den haag zie je ze best veel. Ik vind ze wel wat hebben. Ik ben er erg op aan het letten of ze wel goed zichtbaar zijn. Vind het toch wel een beetje eng. Tot nu toe vind ik wel dat ze erg goed zichbaar zijn. Ben er ook over na aan het denken om er 1 aan te schaffen. Ben wel benieuwd naar ervaringen van mensen die er al 1 hebben of hebben gehad....
hallo wij hebben ook een fietskar, een heerlijke vrijheid heb je ervan zeg, en we kunnen lekker te fietsen, want de zomer komt, en wil neit altijd in de auto weg gaan. de eerste keer dat ik ermee ging fietsen was wel een eng idee, maar echt een genot. en martijn vond het ook echt prima. die genoot lekker. de fietskar die wij hebben is van mijn schoonzusje en zwager. mijn zwager heeft er een houten plank in gemaakt, met een gat erin voor de maxicosie. in dat gat staat dus de maxicosi. om de maxi vast te zetten heeft hij er 2 spinnen in vastgezet zodat je die over de gordelhouders heen trekt, echt ideaal, martijn zit dus in een maxicosi in de fietskar, vind ik lekkerder en veiliger dan een babykuip. succes ermee, ik wil neot zonder. alhoewel je ook veel mama's nu ziet fietsen met een bakfiets, want dan kun je je kindje zien zitten, hoe en wat weet ik dan niet. maar die krengen zijn zo duur.
tip: doe er 1 of 2 van die oranje vlaggen op, op zo'n lange steel. Dan zie je de kar beter wanneer je in de auto zit, want de kar is laag. fiets ze!
Ik heb ook een fietskar, hoewel ik heb nog niet super veel gebruikt heb, vind ik hem super praktisch! Ik heb een babyschaal erin en een duwstang achter zodat ik er mee kan lopen als ik ergens ben