Ik woon in eindhoven, je kunt er hier eentje komen halen als je wilt. En ze werken goed hoor, Ties had eens diaree in het zwembad en geen druppel lekte uit de luier!
hier zijn ze verplicht.. en als hij toch doorlekt kunnen ze nooit zeggen ja dat heb je als je geen zwemluier aan doet hier ook gewoon bij de supermarkt niet in het zwembad trouwens
Precies als ie maar goed aansluit en je moet natuurlijk geen uren blijven dobberen met diaree Meestal kan je ze wel kopen bij een zwembad (aangezien het bij vele verplicht is!)
ja bij de kruidvat enzo heb je ze idd.. maar het was al 5 uur voordat ik erachter kwam dat we er geen meer in huis hadden.. 5 uur zijn hier de winkels dicht... bij de supermarkt (jan linders en AH gekeken maar daar hadden ze geen zwemluiers) ik hoop dat ze ze morgen bij de tongelreep hebben en anders gewoon een onderbroekje onder het zwempakje dat hopelijk dan de drollen tegenhoudt haha.. en anders gewoon pech gehad.. weet anders iemand een winkel in Eindhoven die morgen open is en die zeker weten zwemluiers verkopen? (waar wij wonen is alles op koopzondag pas om 13:00 uur open)
Misschien de etos op het station, of de apotheek bij het catharina ziekenhuis? Volgens mij is er nergens koopzondag morgen, maar sowieso gaat het twaalf uur open dan. De apotheek bij het catharina is sowieso open, maar weet niet of ze ze daar verkopen. Meen me wel te herinneren dat ze bij de tongelreep verplicht zijn.
als ze verplicht zijn dan verkopen ze ze daar ook wel, anders is het lastig verplicht stellen denk ik.. anders kan je ze even bellen of ze ze daar ook hebben, morgenvroeg..
tongereep verkoopt zwemluiers. weet niet war je woont maar heb er ook liggen (woon in tilburg) en je mag er zo een paar komen ophalen. zwemluiers zijn in tongereep trouwens verplicht, ik kom er regelmatig dus weet het uit ervaribng. toen mijn dochter nog geen 2 was kreeg ik een keer op me donder dat mijn dochter geen luier aan had. toen ik zij dat ze zindelijk was geloofde ze me eerst niet maar dat was ze echt al
ik heb nog wat broekjes gevonden.. zijn ook zwemluiers geloof ik alleen dan van plastik... was eigenlijk niet nodig geweest omdat ze niet eens gepoept heeft haha..