grrrr krijg je toch wat van een hele mooie zilveren hanger verkocht uit het jaar 1900 en gebruikt dat stond in mijn adv,, zeg ze dat hij krom is en busten heeft terwijl ik hem niet zo heb verstuur en goed heb in gepakt, ik geloof er geen reet van ze vind hem gewoon niet leuk denk ik. ik verkoop al heel lang op marktplaats maar krijg steeds meer ergernissen van mensen die onbeleefd en soms zelfs agressief zijn via hun mail. ligt dat nou aan mij of zijn mensen steeds meer onbeleefd, begrijp mij niet verkeerd je hebt ook hele aardig mensen er tussen zitten maar dit komt echt mijn neus uit en komt steeds meer voor. terwijl ik goed spul verkoop ,nooit kapot altijd schoon en mocht er wat mee zijn dan zet ik het in de adv neer. ze mogen het terug sturen en dan hun kosten terug krijgen, maar ja dan gaan ze ook raar reageren nou ja bied wat aan is het nog niet goed ????:x baaa zo moest ik even kwijt hoor xxjes fems
Als ik het goed begrijp heb je hem verkocht voor 1900 euro? Of lees ik het nou zo verkeerd? En ja,marktplaats.. praat me er niet van!
volgens mij bedoeld ze een hanger van voor het jaar 1900. balen, het is aan twee kanten tegenwoordig, gewoon als je iets wil kopen of verkopen, ophalen of af laten halen. scheelt een hoop gezeur
zwaar irri hier vaak kopers die na een paar uur hun bod verwijderen, omdat ik niet reageer... ahum... heb ook nog een leven en werk enzo... hihi
Nou hier is het andersom hoe vaak je wel niet wat negatiefs hoort over en verkoper/verkoopster die de boel niet opstuurt etc. Nu zelf ook ondervonden erg vervelend :x
je kan haar ook vragen om een foto ervan omdat je zelf nog de oude foto van mp hebt denk ik? kan je kijken of ze gelijk heeft (ik neem aan dat je dan niks meer hoort ).
Ja maar ik bied op meerdere dingen tegelijk, de eerste die een reactie stuurt en waar ik het mag ophalen heeft de verkoop. De rest van mijn biedingen verwijder ik dan.
idd even vragen voor een foto of bewijs ervan. en anders kan ze het terug sturen en haar geld terug krijgen, zo niet dan heeft ze pech .
Nou ik heb zojuist een hele mooie jas opgehaald bij iemand. Erg mooie jas. Ze had net een baby gekregen en we hebben zelfs nog gezellig kunnen kletsen over de kids. De jas echt als nieuw zoals ze in de advertentie had neergezet. Maar goed, het kan heel anders zijn inderdaad.
Hier ook skidragers verkocht nog splinternieuw zegt de koper dat hij het niet netjes vind dat ze niet nieuw waren.. PARDON?
Oja, kan er helaas over meepraten alleen de reakties al gewoon ronduit onbeschoft. Ik had een tas te koop, krijg ik een reactie wat ik ervoor wil hebben dus ik terugsturen 30e nou dat vond ze een belachelijke prijs en wat ik wel niet dacht, en dan toch nog met een bod komen ! dus maar even haarfijn uitgelegd dat ik de tas nog liever aan iemand weggeef dan aan haar verkoop!! En dat was helaas niet de enige nog 1, kreeg ik na 3 dagen nog geen reactie net als zoveel andere biedingen dus ik bod verwijdert en bij commentaar gezet dat ik t niet zo netjes vond dat ik niets meer had vernomen, krijg ik me toch een reactie op mijn "agressieve" mail huhhhh? ze was op vakantie JA dat kan ik toch niet ruiken??? Daarna heeft 1 van de dames mij ook nog vals beschuldigt dat ik zou bieden op mn eigen spullen!!! nou jaaa zelfs mn vriend stond met zn oren te klapperen die zei ook al dat wijf is geschift. Ben ik blij dat ik die tas kwijt ben, ik zet er voorlopig ook geen nieuwe op haha
zooo irri ook als mensen een bod op je spullen uitbrengen, dan mail je terug dat je akkoord gaat en wil je gegevens uitwisselen en vervolgens laten ze niets meer van hun horen. prima als je geen interesse meer hebt, dat mag en kan, maar verwijder dan gewoon netjes je bod. tja, erg irri allemaal, maar ja weinig aan te doen. groetjes joyce
Nou andersom kan het ook hoor... pfff... ik heb voor jayro een groter autostoeltje nodig.. maar voor de baby al veel nodig en niet veel te besteden. Dus ik kom een grote tegen op marktplaats voor jayro. Dezelfde heb ik nieuw in de winkel gezien voor 40 euro, maar dan een veeeeel mooiere, met ook een verkleiner en alles er in.. Dus ik denk, ik bied 10 euro, wie weet zegt ze 15-20 ofzo, dan is het nog wel te doen... Marktplaats.nl > 1 Autostoeltje, ZGAN - Kinderen en Baby's - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes Ik vind hem er ook helemaal niet zgan uitzien, maar ok dat kan aan de foto liggen. In ieder geval leek mijn bod me heel redelijk?? Ik krijg een mailtje dat mijn bod is verwijderd... : De adverteerder heeft hiervoor de volgende reden gegeven: Ik vind het bod niet hoog genoeg. We vragen om een serieus bod. En dat is 10 euro absoluut niet. Waarom zegt ze niet gewoon ik wil er minimaal 20 of 30 of whatever voor hebben??? Nu ga ik er verder maar niet meer op in, want hoe weet ik wat dan wél een serieus bod is??? 100 euro ofzo???
heb haar even gemaild of ze foto's kan maken dus wie weet , het kan ook nog door de tnt zijn gekomen maar ze wou onverzekerd verzenden via de post dus wel een beetje op eigen risico maar ja had hem echt helemaal ingerold in bubbelfolie en ook nog in een bubbelfolie envelop gedaan. ik ben trouwens ook een keer belaagd door een belg niet normaal meer het zelfde als bij die tas echt wat ik wel niet dacht om 50,00 euro te vragen voor een jurk uit de jaren 20 ( een schijntje als je het mij vraag voor een jurk uit de jaren 20 ) en inderdaad ook met een tegen bod ik bied 15 en meer niet en als je daar niet mee akkoord ga zie je het maar met je verkopen ???? nou daar heb ik dus niet op gereageerd he echt vreemd mens mensen kunnen het bij mij ook altijd ophalen en even bekijken of ze het echt wel willen hebben bijv met meubelen en grote artikelen kwa kleding geen problemen opsturen is toch echt op eigen risico als je net verzekerd wilt verzenden xxjes
Ik irriteer me er ook aan. Mensen bieden mail je ze dat ze het mogen hebben, daarna hoor je ze niet meer grrrrrrrrrr....
Misschien heeft de verkoper het stoeltje wel voor een hoger bedrag gekocht? En is 10 euro in hun beleving idd wel te weinig. Waarom mail je dan niet eventjes met de mededeling dat je hetzelfde stoeltje voor 40 euro hebt gezien en dat je er dan max 20 voor wilt geven? Dan weten zij ook dat ze niet een al te hoog bedrag voor het stoeltje kunnen vragen. Voor beide partijen vind ik altijd: Als je eerst even een net mailtje uitstuurt voor duidelijkheid, kom je vaak veel verder.
Merk inderdaad ook steeds vaker dat mensen écht onbeschoft zijn.. Ik verkoop ook veel via MP. En de laatste tijd ook van die mensen die bieden, reageer ik echt binnen een uur op dat bod. Laten ze nooit meer wat weten.. Of mensen die niet goed lezen. Wij hebben ons dressoir te koop staan omdat straks met de komst van de kleine die uit de woonkamer gaat en de woonkamer wordt omgegooid. Maar omdat we nog bezig zijn met de babykamer en badkamer, staat het dressoir leeghalen niet bovenaan op mijn prioriteitenlijstje... Mailt er een vrouw dat ze er voor 85 euro om wil komen. Dus ik geef aan dat ik 85 echt te weinig vind omdat het degelijke kwaliteit is etc. Staat ook duidelijk in de adv. dat hij niet in de weg staat niet op stel en sprong weg moet. Dat ding weegt echt wel een paar honderd kg dus kan niet binnen 3 dagen opgehaald worden.. Mailt ze: Ja zondagochtend komen we erom. Daarna een heel gezeur gehad over dat ze niet vond dat ik 'bieden vanaf 85' neer mocht zetten als ik zelf richting de 150 dacht.. Ja euh hallo. Als iemand hem nu op stel op sprong wil hebben denk ik inderdaad richting de 150 euro.. Staat hij straks in de garage omdat we hem zelf al hebben uitgeruimd om plek te maken dan mag hij misschien voor minder weg. Maar voor onder de 120 (wat ik de prijs vind van een leenbakker-waaibomenhout kastje) gaat hij echt niet weg. Zeker niet als ik er ook nog voor moet rennen en vliegen terwijl ik zwanger ben.. Kom nou!
Ik verkoop een aantal schoolboeken (nieuw), omdat ik onverwacht ben moeten stoppen met de opleiding. Boeken waren 42 euro (excl verzendkosten) nieuw. Ik verkoop ze voor 35 euro (excl verzendkosten) en dan vind ik het eigenlijk nog altijd goedkoop. Nee komen ze aan met een bod van 20 euro!!! Kom op nou. Ik ben nu echt in het stadium dat ik daar dan dus echt niet meer op reageer. Als ze nu zeggen voor 35 euro incl. verzendkosten neem ik ze over, dan zeg ik nog wel ja. Af en toe willen ze echt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.