Buggy wel of geen ligstand?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaMel88, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Mijn zoontje is pas 6 maanden, dus had gedacht hier voorlopig niet over na te hoeven denken haha. Maar nu kan ik via mijn schoonzusje een quinny zapp met boodschappen mandje en reistas overnemen.
    Nu begreep ik dat daar geen ligstand opzit en nu vroeg ik me af of dit niet makkelijker is.

Dus zoals de titel zegt. Is een ligstand vereiste bij een buggy of eigenlijk niet nodig ??

Alvast bedankt dames !!

2. san1981

san1981 Actief lid

8 sep 2008
    218
    1
    18
    Ik vond een ligstand wel makkelijk. Vooral voor dagjes uit maar dan kun je de wandelwagen meenemen die neemt alleen veel ruimte in beslag in je auto of in huis. Quinny is wel lekker klein kun je in de kofferbak van je auto laten liggen.

3. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Ik heb geen ligstand en ook niet gemist. Ik gebruik de buggy vooral voor kleine wandelingen/ boodschappen. Mijn dochter vertikt het ook om in de wagen te slapen, dus tja dan is een ligstand niet nodig:D

Dus even bedenken wat je er vooral mee wil doen en hoe je kindje is.

4. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Hihih ja dat vind ik dus lastig, omdat het nog zolang duurt voordat hij erin kan:D.

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik wilde het perse wel maar heel eerlijk, dusver weinig gebruikt :)
    Moet ook wel eerlijk bekennen dat als we iets langer weg gaan (en zéker als ze kans groot is dat ze in de wagen slaapt) dat ik de Stokke mee neem en niet de buggy....

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb de ligstand al wel gebruikt, lekker voor de slaapjes als we een dag/middag weg waren. Of als we ergens op visite waren..
    Maar heb een simpele prenatal buggy gekocht, met 4/5 standen geloof ik. Werkt prima..

7. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik wilde 1 met meerdere standen en vind het super handig!

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik wilde hem persé en een paar keer gebruikt. INmiddels slaapt hij niet meer in de wagen en de buggy is meer voor korte uitstapjes. Als we gaan wandelen oid gaat de wandelwagen of de draagdoek mee.

9. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Het is maar net wat je belangrijk vind. Ik heb gekozen voor wel een ligstand. Makkelijk als je ergens bent en de kleine valt in slaap, kan je hem lekker laten liggin ipv zo ingezakt zitten. Dat was mijn reden om een ligstand te willen.

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ben een buggy pas op latere leeftijd, rond 1 jaar gaan gebruiken dus was een ligstand ook niet nodig.
    Overigens hier de Zapp ook nog maar een paar keer gebruikt.

11. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Wij hebben een Koelstra met ligstand. Ligstand hebben we nooit gebruikt... Als mijn zoontje echt moe is slaapt hij ook wel wat rechter overeind. Maar hij zit sowieso zelden in de buggy.

12. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    wat is eigenlijk de reden dat jullie nbuggy hebben als jullie ook n wandelwagen hebben?
    puur dat t handzamer is?

13. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Ik heb de Quinny met lig stand. Zeker een aanrader!

Jane

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier ligt de buggy standaard achter in de auto. Tot een maand of 9 nouwelijks gebruikt, nu gebruik ik hem als we even een winkel in moeten waarbij het niet de moeite waard is om de kinderwagen mee te nemen. Als we echt gaan winkelen dan gaat de kinderwagen mee. Verder heb ik hem op vakantie gebruikt (ruimte besparing) en in de efteling (bang dat ze mn stokke zouden jatten :p).

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik vind de ligstand ook wel een must hoor. Onze kindjes sliepen/slapen wel eens in de buggy als we een dagje weg gaan.

Deel Deze Pagina