Hoi Eliza, Iman heeft ook altijd erge krampjes gehad. Je kan sab simplex druppels bestellen, die helpen heel goed.
Troosten en hopen dat het zo snel mogelijk over gaat. Er zijn verschillende middeltjes te krijgen en er zijn al veel topics over gemaakt. Misschien kun je via de zoekfunctie info vinden
ik gebruik cina baby en zoveel mogelijk troosten. Deborah heeft er erg veel last van. Als ik het overdag aan zie komen ga ik met de wagen rijden. Ze begint namelijk met persen en gister had ze de luier zo vol dat haar kleren aan de buitenkant bruin waren
wij gebruiken ook cina baby, maar durf niet te zeggen dat het helpt. het werd ons door onze kraamverzorgster aangeraden. Wat wel heel goed helpt bij onze kleine is de anti-kramp-draag-houding. die is als volgt: Leg je kindje op zijn buik op je onderarm. Ondersteun zijn buikje met je hand van diezelfde arm. Zijn gezicht ligt van je af ter hoogte van je elleboog. Succes!
Ik had eerst cinababy voor Lynn maar ben sinds vandaag overgestapt op sab simplex druppels. Kan nog niet zeggen of de druppels helpen natuurlijk, ze heeft er pas 2 flessen meegehad.
sab simlex werkt meteen hoor! Het is niet iets waar je kindje aan moet wennen. Het zorgt er nl voor dat de lucht uit de voeding en/of het maagje verdwijnt , zodat die geen krampjes kunnen veroorzaken. Het is verder geen medicijn, maar meer een hulpmiddel om de lucht gemakkelijker kwijt te raken!
deborah heeft inderdaad veel lucht in haar darmen, ze laat iedere keer windjes (nu mag het nog, hihi ), ik ga inderdaad eens dat andere proberen, want cina baby helpt inderdaad niet zo goed meer...
Gelukkig heeft de kleine Lucas er niet heeeeeeeel veel last van. Maar dan is het meestal lekker troosten en bij mama in de armen in slaap vallen als hij weer wat rustiger is... Tot nu toe gaat dat best goed en heb ik nog geen middeltjes nodig. Maar zal het onthouden. Wie weet komt het nog van pas. Greetz Ingrid
Haha nee die druppels komen uit Duitsland. http://www.st-josef-apotheke.de/nederla ... mplex.html Hier kun je ze bestellen.
Ik heb net met de osteopaat gebeld omdat Hugo ook zo'n last heeft van zijn krampjes en omdat ie zo slecht slaapt. Zij gaf in elk geval het advies om een probioticum te proberen. Kun je kopen bij de gezondheidswinkel. Het heet abc dophilus ofzo... Ik ga het straks kopen en dan hoop ik echt dat het werkt. Vind het zoooo zielig als ie zo'n pijn heeft....