Ik wil graag zwemluiers kopen en vandaar de vraag ' welke is volgens jullie de beste? Je ziet namelijk veel prijs verschil maar dat zegt niet altijd wat over de luier natuurlijk! Alvast bedankt, Groetjes Soekie
ik gebruik altijd de zwemluiers van het kruidvat en die bevallen mij prima. ook wel eens huggies gehad, maar die vond ik minder prettig, weet niet goed waarom maar gewoon gevoel
ik heb ook die van de kruidvat, waren gewoon goed. Maar je hebt van de prenatal geloof ik ook zwemluiers die je uit kan wassen. Dat is dan gelijk een zwembroekje.
Bij mijn dochtertje had ik eerst de kruidvat zwemluieres. Maar nadat ik de little swimmers had gebruikt vond ik die toch veel comfortabeler bij haar zitten. Sindsdien dus little swimmers.
Ik had huggies en die gebruik ik nog steeds, ik vind ze erg goed. Het zit comfortabel bij ze en vangt alles goed op
Hier ook altijd kruidvat.. Had laatst little swimmers gekregen en die vond ik ook goed Maar zelf koop ik ze altijd bij de kv..
Ik heb die van huggies en ik vind ze erg fijn.. Was een beetje bang dat het niet werkte, want dat zei iedereen tegen mij , maar ik vind ze heel fijn.. Die zwemluier/broekjes v/d prenatal vond ik niet fijn. Kwam er heel snel uit omdat er geen zwembroekje overheen zit die nog wat tegenhoudt..
wij hebben wel zwemluiers van prenatal en ook van nijntje. kan je wassen en als je dus vaak naar het zwembad gaat uiteindelijk goedkoper. bovendien werken ze hier prima!
Kruidvat. Vorig jaar had ik voor de zomer zwembroekjes van de zeeman (wasbare zwemluiers zeg maar, net zoiets als van de prenatal). Ideaal. Zijn er nu weer, 2,99 per broekje.
ik gebruik zwemluiers van huggie's en die bevallen heel goed. was heel bang dat zo'n luier helemaal vol zou zuigen. maar dat doet ie totaal niet! echt heel gek. en zelfs de plasjes blijven erin, vind het echt bijzondere dingen! zwemluier van prenatal lijkt me ook wel ideaal!
Wij hebben die van Huggies omdat die in een kleinere maat te verkrijgen zijn dan de kruidvat. En we hebben zón broekje van de prenatal. Nu alleen nog een keer gaan zwemmen