in bad gaan een drama ... iemand tips

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door appelthee, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelthee

appelthee Niet meer actief

hoi hoi ...........

onze zoon vond het tot voor kort echt geweldig in bad. maar nu is het een groot drama, zodra hij met de voetjes al het water aan raakt is het schreeuwen geblazen. niet huilen maar echt schreeuwen..
    eerst zat ik te dneken dat het te warm was maar het was 35 graden
    daarna gekeken dat er geen badschuim van de zwitsal in zat
    ook een drama
    maar doesje vind meneer prima.
    maar iedere keer doesje is voor mij geen optie want ik stop de jongens altijd tegelijk in bad .. en dan droog ik eerst de jongste af en dan kan de oudste nog even spelen. ik leg dan op de badkamer het aan kleed kussen ed klaar ... dus verlies de oudste niet uit het oog..

hebben jullie dit ook gehad ? of wie heeft er tips..

we krijgen over 2 weken een hele nieuwe badkamer inclusief bad omdat de boys dat zo geweldig vinden .......

gr zwelgje

2. adi

adi Niet meer actief

Mijn zoontje heeft dat ook. Hij heeft 2x zo'n fase gehad dat ie helemaal hysterisch werd in bad, en het hield weken aan.
    Beide keren bleek hij achteraf een oorontsteking te hebben. Check bij je zoontje of dat het niet is. Misschien heeft ie vorige keer per ongeluk water in zijn oren gekregen en deed dat heel veel pijn. Daarna is het meestal drama om in bad te gaan.

Ik doe mijn 3 kinderen normaal ook tegelijk in bad. Maar nu met een hysterische jongen vind ik dat geen doen, en ik doe het hem echt niet aan om zo overstuur te worden.
    Nu doe mijn twee meisjes zoals normaal in bad, en mijn zoontje gaat nu douchen met papa, als papa moet douchen.
    Dat gaat net, papa moet hem stevig vasthouden en heel rustig aan doen met water op zijn hoofd.

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hier ook een jongen die hoofd wassen verschrikkelijk vindt. ik leer hem nu te douchen.het gaat niet zo goed voor zo ver.

4. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou hem idd mee laten douchen met 1 van jullie. Als je nu doorzet heb je kans dat hij echt niet weer in bad wil, terwijl het nu misschien een fase is.

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Of gewoon even wassen met washand, dat kan ook terwijl je oudste in bad zit. Iedere dag in bad is echt niet nodig ... ;)

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Vind hij het niet te koud? 35 graden is niet zo warm.

Veel kinderen vinden haren wassen eng, misschien dat het dat met het baden associeert en daarom nuet wil?

Deel Deze Pagina