zwemluiers

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door angke, 10 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi

hoe zit dat nu met zwemluiers
    Moet je bij iedere keer als je het water in gaat eentje aandoen.
    Ik zie me niet als ik een paar keer het water in ga iedere keer een nieuwe aandoen,word ook duur.
    Nu zei iemand me ooo die kun je gewoon aanlaten voor een tijdje.

Maar ik heb ergens gelezen,als je het water uit komt een ander broekje aan doen ivm urineweginfecties.

Vraag me af hoe jullie dat doen op vakantie.

Ik neem ook een baby badje mee voor bij de caravan, dan laat ik hem gewoon zonder broekkie erin hoor.
    is makkelijk schoon te maken zo een klein badje. Maar in een groot zwembad...

tips ?
    ideetjes?

groetjes

2. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb ze altijd aangelaten en gewoon verschoond zoals de normale luiers ook, als ze vies/vol zijn ;) Lijkt mij onzin om steeds van luier te verwisselen als je in en uit het water gaat, ze kunnen ze gewoon dragen als gewone luier.

3. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Ik heb ze ook gebruikt voor Serena en deed haar de zwemluier aan als we het zwembad ingingen en uit als er naar huis gingen, tenzij ze iets erin gedaan had, dan verschoonde ik haar tussen door.
    Vind de zwemluiers erg fijn!

4. principessa

5 jul 2007
    61
    0
    0
    Zonnige Zuiden
    ik vind ze helemaal niet zo fijn want als ze plassen op je schoot, ben je nog helemaal nat ;)

het is vlgs mij ook puur voor de poepjes dus het lijkt me dat je ze niet steeds hoeft te verschonen, althans niet vaker dan normaal.

Deel Deze Pagina