Welke babyfoon hebben jullie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissQ, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

    MissQ Fanatiek lid

    3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Zoals het onderwerp al zegt ben ik benieuwd welke babyfoon jullie gebruiken. Ik wil er zelf ook eentje gaan aanschaffen. Wat was de prijs die jullie ervoor betaald hebben en wat is het bereik en eventueel andere voordelen van de babyfoon?

    Alvast bedankt!

    Groetjes,
    Qwizzle & Silvester.
     
  2. Female

    Female Niet meer actief

    Die van Avent en wij vinden hem super handig, en goed bereik ook! :D
     
  3. patricia240477

    patricia240477 Fanatiek lid

    20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Alecto DBX-88

    een hele goede babyfoon, hij was vorig jaar ruim 120 euro maar ik zag dat hij al goedkoper was.

    Ik ben er tevrede mee en je kan muziekje op afstand aanzetten en een lichtje!

    Hij is erg duidelijk en heeft ons nog nooit in de steek gelaten, voor de 2e gebruiken wij hem weer!
     
  4. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hier ook de Alecto! Ben er heel erg tevreden over :D
     
  5. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    gellof dat ik die ook heb is die niet rond met oranje?
    ben erg heel erg tevreden mee woen mij nman hem kocht was hi jheel erg duur maar hij is superduidelijk!
     
  6. Loewiese

    Loewiese Actief lid

    15 okt 2006
    124
    4
    18
    Wij hebben er eentje van Philips (ik geloof dat ie nu ook van Avent is, dat staat er ook op). Best wel duur maar echt goed, helemaal geen ruis en nooit andere kindjes op de lijn (dit is Dect-technologie geloof ik daar kan dat niet mee). De temperatuurmeter erop vind ik ook handig en wij gebruiken ook de liedjes die erop zitten.
    Groeten
    Maaike
     
  7. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier ook de Alecto DBX-88.

    Ik vind het een superding.
    Kijk voor de goedkoopste op www.kieskeurig.nl, ik geloof dat die van ons 75 euro kostte.
     
  8. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    phillips... weet model niet uit mijn hoofd.. (geel met wit) ;) .. bevalt prima
     
  9. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hier ook de alecto. Wat een super apparaat zeg. We hadden eerst de philips, bol en oranje met creme. Dat was geen fijn ding voor ons. Kon de buren 's ochtends horen praten dat de kinderen in bad moesten etc. Die philips staat nu bij mijn ouders. Een buurt met met name oudere mensen, daar is ie prima. Al horen zij soms ook een verdwaalde beeb door het apparaat...
     
  10. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Prénatal eigen merk. Heeft supergoed bereik!
     
  11. MissQ

    MissQ Fanatiek lid

    3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Bedankt voor jullie berichten. Ik had op internet inderdaad ook al het een en ander over de Alecto gezien. Graag hoor ik nog meer reacties!
     
  12. Hier ook DBX-88. Fijne babyfoon, geen andere baby's te horen. Temp metertje en muziekjes zijn erg handig. Bereik is niet zo heel ver, maar wij gebruiken hem alleen in het rond het huis.
     
  13. bive

    bive Actief lid

    26 apr 2007
    177
    0
    0
    Bij onze baby speciaal zaak mochten we babyfoons uit proberen. Na drie te hebben uitgeprobeerd, hebben wij nu de Alecto DBX 82. Deze werkt als portofoon en kan ook langere afstanden overbruggen. En dat was wat wij zochten. Ideaal!
    groetjes bianca
     
  14. spijkervrouwtje

    spijkervrouwtje Fanatiek lid

    28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Wij gebruiken de zwarte walkie talkies met babyfoonfunctie. Te koop bij de Praxis voor 50 euro. Werkt erg makkelijk, heel veel kanalen waardoor je nooit de kids van de buren hoeft te horen. Er zit een riemclip aan waardoor je hem gemakkelijk even aan je broek hangt als je in de tuin bent. En een groot bereik , 3km.
    Deze is voor ons perfect want wij wonen vrij achteraf, me grote tuin en wei. Dus ook als ik ergens buiten ben kan ik perfect horen of mijn meisje binne lekker slaapt. ;)
    En dus niet zo duur ook een fijne bijkomstigheid :D
     
  15. Ramona001

    Ramona001 Actief lid

    24 jul 2006
    397
    0
    0
    Hier ook de Alecto DBX-88.

    echt een super ding!Heeft alleen zijn eigen signaal dus je hoort nooit de buren er op!
    Geluids kwaliteit echt super ik kan Sem zo duidelijk en zuiver horen ademen (vond ik vooral fijn in het begin!)
    En het is handig dat je via de babyfoon vanaf benden of buiten een muziekje aan kan zetten en straks als de baby ouder is terug kan praten.

    Bereik prima! 300mtr wij gebruiken m ook alleen rond om het huis

    groetjes

    [​IMG]
     
  16. paprika

    paprika Fanatiek lid

    29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Wij zijn ook zeer tevreden Alecto dbx88 gebruikers! Hebben hem ook voor een prikkie (vind ik) via kieskeurig.nl wat Anakin al zei. Zou hem echt hier bestellen, scheelt aardig wat geld met de winkels. Wij hebben hem ook voor 75 euro gekocht, had hem binnen 4 dagen thuis en zag hem laatst in de winkel voor 119 euro.
     
  17. emmie

    emmie Niet meer actief

    philips avent
     
  18. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Alecto DBX-88 ..
    via marktplaats:)
     
  19. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Wij hebben ook de Alecto DBX-88 en die bevalt uitstekend. Alleen is de batterij wel erg snel leeg.

    Overigens kreeg ik als tip bij het kopen van de babyfoon dat je, als de buren ook een babyfoon hebben, moet zorgen dat hij niet in een stopcontact in dezelfde muur als die van de buren zit. Dan heb je de minste kans op interferentie.

    Groetjes, Wendy
     

Deel Deze Pagina