Hallo, Weet niet of dit in het juiste topic staat, maar ik vraag me af waar je zwemluiers koopt. Waarschijnlijk in de supermarkt bij de gewone luiers, maar ik heb ze nooit gezien. En wordt dat in grote hoeveelheden verkocht? Want als je maar een paar keer gaat zwemmen, heb je toch geen 20 luiers nodig van dezelfde maat? Ik ben benieuwd..
ik heb ze bij de etos gekocht huggies merk.... zitten er dacht ik iets van 12 ofzo in maar kan je lang mee doen qua gewicht dacht ik
Ik heb ze bij het Kruidvat gekocht. Gaan idd lang mee, zeker tot 12 kilo geloof ik. Hier zitten er 12 in de verpakking.
O, dankjewel! Ik ga eens kijken bij het Kruidvat dan. Twaalf valt nog wel mee, als ze er dan toch een poosje in kunnen! Nog een zwemvraag: moeten de baby's iets anders dan hun zwembroekje en luier? Zwembandjes ofzo?
nee gewoon in zwemluier je kunt er nog een broekje en of zwempakje overheen doen maar das meer omdat het mooi is je kunt o'n ring halen van nijntje waar ze in kunnen zitten
Ik heb zo'n ring gekregen waar ze in kunnen zitten. Zoiets zou ik wel doen of van die zwembandjes om hun armen, maar vaak zijn die nog te groot.
Voor bandjes moet je kleine wat groter zijn. Iman zat in zo'n band van nijntje, maar vaak had ik haar ook gewoon vast. Zo leerden we dat ook op babyzwemmen. Hier ook de kruidvat zwemluiers. Heb etos-huismerk en huggies gehad, maar deze bevallen toch t allerbeste!
Hier heeft Nick nog nooit een zwemluier aangehad. Bij ons bij het babyzwemmen hoeft dat ook niet. Heerlijk is dat. Het is ook nog nooit misgegaan.
Lief! heeft ook geweldige zwembroekjes! Echt zo schattig. Blauw en roze met op de billen Plons. Maar goed, wegwerpzwemluiers inderdaad bij Etos, Kruidvat enzo. Jarissa heeft nog wel een badpakje aan maar das echt voor de leuk. Nuttig is het niet.
1e pak had ik huggies, en die hebben ze bij iedere drogist, nu heb ik etos huismerk, die waren veel goedkoper, en net zo goed, hier ook nog nooit iets in de luier gehad, meestal op weg naar huis pas zwemzitje is hier ook een groot succes, maar heel hard plonsen, liefst koppie onder vind ie ook prachtig. en de glijbaan... ach tis gewoon een water ratje.