39+6 weken zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Always Mamma, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Always Mamma

    Always Mamma Actief lid

    26 jan 2011
    123
    0
    0
    Zevenbergen
    Hoi hoi,

    Even een vraagje ik ben morgen 40 weken zwanger en nu heb ik sinds vanmiddag oranje/donkergele urine!
    Weet eigenlijk neit zo goed wat ik moet en of het kwaad kan? Ik moet naar zkh om te bevallen maar moet ik nu ook contact opnemen of even afwachten? Heb je misschien een advies?

    Groetjes
     
  2. Ineke

    Ineke Verloskundige

    15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

    Heb je wel voldoende gedronken?
    De urine wordt namelijk donkerder als je onvoldoende vocht binnen krijgt.

    Verder kan het voor de zwangerschap geen kwaad.

    Groetjes Ineke
     
  3. Evelien

    Evelien Fanatiek lid

    23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

    Hoeveel heb je precies gedronken vandaag? Heb je overgegeven? Heb je erge jeuk?

    Groeten evelien
     
  4. Always Mamma

    Always Mamma Actief lid

    26 jan 2011
    123
    0
    0
    Zevenbergen
    Wow bedankt voor de snelle reactie!
    Ja ik geloof dat ik wel meer als anderhalve liter heb gedronken vandaag het was immers dorstig weer. Ik heb gisterennacht iedere anderhalf uur overgegeven en diarree gehad. Vorige week heb ik erge last van jeuk gehad kreeg ook rode bulten over mijn hele lijf. Gisteren had ik een afspraak met gyn. alleen toonde die zeer weinig intresse in mij, heeft niet gevraagd hoe het ging had de indruk dat hij weinig tijd had. toen ik aangaf van het overgeven gaf hij als antwoord ja dat kan gebeuren. Verder weet ik dat ik ontsluiting heb maar hoeveel weet hij niet. Ik ben in ieder geval al blij om te horen dat het voor de zwangerschap geen kwaad kan. Want ik ben dus wel ontzettend bang dat het mis gaat omdat ik vorig jaar een kindje ben verloren. Nogmaals bedankt voor je snelle antwoord.

    Liefs Always Mamma
     
  5. Evelien

    Evelien Fanatiek lid

    23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Ik denk dat het dan toch met uitdroging te maken had dat je urine zo donker zag. Zeker met overgeven en diarree. Is het al weer weg?
     
  6. Always Mamma

    Always Mamma Actief lid

    26 jan 2011
    123
    0
    0
    Zevenbergen
    Urine is nog steeds een beetje donker, gisteren had ik witte vlokken bij urine dus heb voor de zekerheid naar zkh gebeld. Daar zeiden ze dat het geen kwaad kon. Maar ze hebben het niet over uitdroging gehad, word nu weer in een beetje in twijfel gebracht wat ik moet doen. Maar bedankt in ieder geval voor je reactie.

    Liefs
     

Deel Deze Pagina