Bijna 21 maanden.. Sprongetje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marieke1983, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Weet iemand of er een sprongetje zit bij 21 maanden? Zou een hoop verklaren. Zie tijdstip waarop ik dit type :p

2. Marieke1983

Helemaal niemand?

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Laatst schreef iemand dat er eentje was tussen 18 en 20 maanden, maar ik heb dat boek niet, dus weet niet zeker.

4. krumpie

krumpie Actief lid

4 dec 2008
    221
    0
    0
    noord holland
    ik zou het eigenlijk niet weten.
    Oei ik groei stopt bij ruim 17 maanden.

Moet wel zeggen dat ik er bij Kyara niet zo een erg in heb op het moment, maar wat niet is kan nog komen ;)

Van nachtelijke spookpartijen kijk ik trouwens zowiezo niet meer op, die heeft ze nu eenmaal eens in de zo veel tijd. dan is ze gewoon 2 a 3 uur wakker en aan het miepen en gaat daarna weer slapen.
    Maar ik haal haar nooit uit haar bed vandaan als ze het heeft, wel voor een korte knuffel, maar haar slaapkamer wordt niet verlaten.

5. Marieke1983

Dat is het punt, Ties slaapt door sinds hij 10 maanden is. Hij wordt weleens wakker, ik geeff hem wat te drinken en thats it. Gister was hij echt ontroostbaar.
    Inmiddels weet ik dat er ook wat anders meespeelt, zijn oren en keeltje, maa toch heb ik ook het idee dat het een sprongetje moet maken. Zijn ontwikkeling staat namelijk al heel lang stil.

6. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Geen idee of er een sprong is, maar het zou wel het een en ander verklaren. Meneer is namelijk tamelijk onuitstaanbaar ;).
    Alles is nee, als ik corrigeer of boos wordt gaat hij lachen, eten is vooral om mee te gooien en slapen is aanzienlijk moeizamer. De hele dag drammen en jengelen etc etc.
    Doet Ties dat ook of is hij vooral 's nachts een spookje?

Sterkte in ieder geval!

Deel Deze Pagina