Hoi Vorig jaar is dochter geboren dus niet weg geweest met kerst. Dochter slaapt niet ergens anders en vaak ook niet in auto. Hoe doen de meeste dut als je het niet thuis viert en je baby slaapt niet makkelijk ergens anders? Ben erg benieuwd.
Hopen dat de kleine misschien wel gaat slapen Onze man is ook een slechte slaper. We nemen de kinderwagenbak mee en zetten die op de slaapkamer van souders met de babyfoon neer. Als dat niet wil gaat de kleine man in de draagdoek. Ik ga er nu al van uit dat ik de kleine man de hele kerst in de doek heb
Tja hopen dat het die dag meezit eigenlijk haha. Ik neem gewoon de draagzak mee, de kinderwagenbak etc. En dan op hoop van zegen!
Onze dochter slaapt ook nergens anders maar gelukkig wel in de maxi cosi onderweg. Eerste kerstdag gaan wij naar mijn schoonmoeder en wanneer het niet meer gaat dan gaan we gewoon naar huis. Wij eten eigenlijk altijd bij mijn schoonmoeder als we daar komen en zij houdt er inmiddels rekening mee dat we vroeg eten en op tijd gaan. Nu scheelt het wel dat wij de enigen zijn die komen. Tweede kerstdag komen mijn ouders bewust bij ons zodat onze dochter op haar normale tijden kan slapen omdat ze, als we op visite zijn, vaak een slaapje overslaat en daar nogal last van kan hebben omdat zij ontzettend weinig slaapt. Zo hebben we voor haar dus maar 1 vermoeiende dag. Misschien is zoiets ook een optie voor jullie?
Ja dat vind ik ook heel lastig. Wij gaan gewoon beide kerstdagen s avonds eten bij me ouders en dag erna schoonouders. Dit betekend dat hij later naar bed gaat. Ik denk dat ik het maar gewoon ga proberen of hij het red. En anders maar naar huis als het niet meer gaat.
Wij gaan beide dagen naar familie, kerstdiensten ed. Camping bed , knuffel, babyfoonmuziekje mee en slapen maar. K ben gezegend met een kindje die overal slaapt.
wij nemen hen vaak s avonds mee om ergens op visite te gaan, dus die slapen overall. Anders zou ik ook wel veel thuis moeten zijn, dat lijkt mij niks.
Ik laat ouders + schoonouders expres naar ons toe komen. Kan hij heerlijk in zijn eigen omgeving slapen en hebben wij ook meer rust
Maakte me daar ook druk over vorig haar. Nu denk ik, anders slaap je maar een nachtje minder, je overleefd het wel! Wij gaan maar familie, leggen hem daar op bed en als die niet wil, dan niet.
Wij blijven beide dagen thuis Zoonlief slaapt alleen goed bij mijn ouders Maar rond kerst kan mijn zus bevallen. We zitten met spanning te wachten. We blijven thuis omdat we wat rust willen Onze zoon is nu gezond,maar we hebben het ziekenhuis meer gezien dan ons lief is Nog steeds moeten we elke maand voor controle naar de kinderarts (Binnenkort nog maar om de 4 maanden) Dus wij hebben zoiets van lekker met zijn drieën rustig kerst vieren Valt alleen niet in goede aarde bij de schoonouders Maar ach wij blijven toch lekker thuis Allebei zijn we ook nog vrij van ons werk tussen kerst en oud en nieuw Heerlijk rust
Vorig jaar nam ik de draagdoek mee.. daar sliep hij overdag dan in. S avonds ging hij gewoon iets later. Dit jaar gaan we alleen 1e kerstdag de deur uit en dan gaan we pas na zijn slaapje (slaapt 1x) s avonds wat later er in. 2e kerstdag zijn we thuis en gaat hij gewoon normale tijd naar bed.
Ze gingen lekker bij mij in de draagdoek dan Jongste is hier alweer 2, dus wij eten eerste kerstdag bij mijn schoonouders met de hele familie. Tweede kerstdag gaan we even lekker rustig aan doen en de dag daarop gaan we met mijn familie uit eten. Caitlyn slaapt dan eerst thuis en daarna vertrekken we. 's Avonds liggen ze er dan wat later in gewoon.
Het aankijken en de instelling hebben "dan slaapt ze maar even wat minder" heb ik me flink op verkeken! Als ik die instelling heb wordt het echt drama! Dan zou ik echt geen leuke kerst hebben. Vind het ook zielig eigenlijk.. Ik laat hem dus lekker thuis, zodat hij kan slapen wanneer en hoeveel hij zelf wil.
Hier komen alle opa's en oma's hierheen op 1e kerstdag. En 2e kerstdag gaat ze overdag naar mijn ouders en dan gaan we samen naar de bios. Maar in principe zou ze ook wel ergens anders kunnen slapen, zolang ik of mijn man haar maar weglegt. Ging tot nu toe op alle vakanties ook heel gemakkelijk. Als ze echt moe zijn vallen ze echt wel in slaap hoor.
Ook wij zijn lekker thuis met ons mannetje. is ook de eerste kerst samen met ons mannetje dus ik vind het wel ff heerlijk om thuis te zijn! kan ie ook lekker in ze eigen bedje slapen. schoonmoeder komt wel de eerste kerstdag bij ons
Jaren met baby waren bij beide dames een drama. Helemaal over hun theewater. Sliepen normaal wel ergens anders maar die dag niet. Ik ben toen 2e kerstdag alleen met de oudste naar mijn familie gereden. Vriend bleef thuis met de jongste om haar even rust te gunnen. Dit jaar eerste kerstdag bij ons dan dames heerlijk in eigen bedje. 2e bij schoonfamilie
Zou zoveel mogelijk naar de behoeftes van je kindje kijken.. Als ze in de doek wel slaap dan die mee, en sowieso optijd gaan eten en optijd naar huis. En anders een jaartje overslaan. Hier vieren we geen kerst maar met andere feesten/momenten neem ik haar gewoon mee, slaapt overal gelukkig.
Mijn dochter slaapt ook niet graag ergens anders. Wij gaan alleen buiten de deur tijdens haar 'wakkertijden' (met een uurtje speling ofzo). Dus dit jaar een heel vroeg kerstdiner. Vorig jaar kon ik bij schoonouders de halve avond in de vrieskou buiten rondjes met de kinderwagen rijden, tot ze in slaap viel en dan kon ik weer even een half uur zitten, tot ze weer krijsend wakker werd. Daar ging ze de hele avond mee door. Zodra we in de auto naar huis stapten, was ze weer gezellig :x
Onze kerstdagen zien er dit jaar anders uit dan gepland door het ongeluk van mij man en zoon. We zouden beide kerstdagen weg, en logeren bij familie met onze twee mannetjes. We blijven nu thuis en onze familie komt nu bij ons koken en eten. Zodat mn zoontje zijn rust krijgt wat heel belangrijk is voor zijn herstel. Kijk wel uit naar de kerstdagen na alle zorgen en hectiek van afgelopen week.