Schrikken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meis28, 2 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Mijn baby van 4,5 maand schrikt nog wel eens van bepaalde geluiden. ALs mijn man of ik hoest, vanmorgen toen ik ergens om lachte.. Soms huilt hij maar vaak is het gewoon een *schrik*.. Vind dit altijd wel sneu! Is het normaal baby gedrag?
    Ook af en toe als hij wakker wordt na een slaapje huilt hij en als ik dan bij hem kom zie ik zijn armpjes in de lucht een soort van schokkerige bewegingen maken en lijkt t ook alsof hij geschrokken is of misschien een droom had? Hij is dan wel echt wakker. Wat kan dat zijn?

2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Jahoor heel herkenbaar en normaal! Hier had ze het vooral bij niezen onze reactie was altijd vol gaan lachen nadat we nieste, met als gevolg dat aks er iemand nu niest je altijd een "haha" hoort van dl. vreemden vinden dit altijd wel leuk ^^

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.971
    3.976
    113
    Onze dochter had dit ook als baby. Lag ze lekker haar flesje te drinken, beetje soezend, kwam er iemand binnen, WHAA vloog ze een halve meter de lucht in en ging ze heel hard huilen!
    Is gewoon over gegaan, maar ze heeft lang aangegeven dat ze bijv de tv te hard vond staan terwijl die dan al zachter stond dan wij normaal gewend zijn, dus ze is denk ik wel gevoelig voor harde geluiden.

Verschilt denk ik per kind want ons zoontje schrikt nooit van geluiden, die lacht alleen maar...;)

4. Zilver25

Zilver25 Actief lid

18 dec 2011
    145
    0
    16
    Mijn zoontje heeft dit ook gehad, van onverwachte geluiden schrok hij zich kapot! En ook als ik samen met hem op de bank zat en mijn man komt ineens de kamer binnenlopen schrikt hij heel erg.
    Hij is inmiddels 10 maanden en het is al minder maar soms heeft hij het nog wel!

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja herkenbaar. Word vanzelf minder. Ik herinner me nog de nacht nadat hij geboren was (22:40uur geboren)
    Iemand ergens ver weg op de gang liet een theelepeltje of zo vallen en mijn zoontje schok daar enorm van. Dat verwonderde me zo. Dat die oren meteen zo goed werken :D

Al is hij nu nog doof voor het woordje 'nee'

Deel Deze Pagina