Wij kunnen van een vriend van ons een vouwwagen overkopen. We vinden kamperen ook erg leuk. Ik zat me alleen even te bedenken wat je ook alweer allemaal nodig hebt? We hebben 2 kindjes van 4,5 en bijna 6.
Hangt vd vouwwagen af of je luchtbedden nodig hebt of niet. Onze vouwwagen heeft matrassen die met inklappen verdwijnen in de wagen zelf. Je hebt keukengerei nodig...maar mss kan je dat óók erbij overnemen? Een voortent is ook handig mocht die er niet bijzitten. Evt gasstel met gasflessen. Ik heb ook een wasrekje erin en emmers. Sommige mensen hebben een toilet emmer voor de nachtelijke plasjes...wij staan altijd binnen straal van 100m van een toiletgebouw. Geen geklooi met emmer plas We hebben ook een camping koelkastje voor het broodbeleg etc. Niet groot maar gaat voor twee dagen eten en evt drinken in. Een veger/blik/bezem eb kruimeldief zijn ook handig.
wij hebben ook een vouwwagen. Dit nemen we daarvoor mee: -borden, bestek, bekers, schaal, dienblad, keukengerei -skottelbraai -koelkastje -2 campingkastjes -tafel en 4 stoelen -1 matras-topper, alleen voor ons bed (om over de matras te leggen van de vouwwagen, zodat het lekkerder ligt). -opvouwbaar krukje -opvouwbare emmer + poets/afwas spul -bezem, handveger/blik -2 lampen + zaklamp -gasflessen -2 afwasbakken -klein straalkacheltje -noodpakket: schaar, scheerlijnen, reparatieset, elastieken, gereedschap etc. -potje (voor de kids 's nachts/vroege ochtend) -slaapzakken
Wij hebben een luchtbed erbij, de oudste slaapt nl in een ondertentje. De rest wat wij hebben staat hierboven al beschreven. Oh tafel en stoelen is ook wel handig.