Hallo dames, Ik ben op zoek naar ervaringen met het boeken van een vakantie via Duitsland.. Ik hoor steeds vaker dat het erg veel geld kan schelen ivm de luchthavenbelastingen en kinderkortingen. Nu is ons kindje 2,5 en betalen we in Nederland inderdaad de volle mep.. Qua reistijd is Dusseldorf voor ons maar een klein half uurtje verder als A'dam, dus als het echt aanzienlijk goedkoper is nemen we dat half uurtje wel voor lief. Ik weet alleen niet zo goed waar ik moet zoeken.. Neckermann.de .? Iemand verder nog tips misschien.?
hai, Ik werk op een reisbureau en verkoop veel reizen via Duitsland. Ga naar een reisburo in je woonplaats en zij kunnen vaak alle organisaties vergelijken en boeken. Succes!
Ook Nederlandse reisbureau kunnen Duitse organisaties boeken, maar kunnen soms een fee heffen omdat zij niks of te weinig verdienen. Spartours.de Of bel een Duits reisburo of neem ff de tijd om naar weeze AirPort te gaan
alltours.nl of alltours.de. kan ook gewoon geboekt worden via reisburo. Scheelde bij ons met 2 kleine kids echt veel. ruim meer als een kwart van de nederlandse prijs via neckermann bijvoorbeeld. Moeite waar om ff te kijken. 2 jaar geleden ook gedaan. ging heel goed. ook via dusseldorf.
holidaycheck.de reisen.de wij hebben vorig jaar via Duitsland geboekt en gevlogen via Dusseldorf.. scheelt echt ..