Doen jullie de babytjes onder 1 jaar schoenen aan? Ik vind het super schattig uit zien maar zoonlief vind het niet fijn of hij krijgt ze na een tijdje uit. Dus eigenlijk zijn het voor ons nu maar ondingen aangezien hij op dit moment alleen kan tijgeren en nog niet kruipen en staan en lopen. Voor nu blijft het dus bij sokken met sloffen. Maar ook die trekt hij helaas snel uit of verliest hij onder het tijgeren.
Mijn dochter had lekkere warme Ugg slofjes aan. Had ze heerlijke warme voeten in en gingen niet uit. Vind het nu buiten te koud voor alleen sokjes.
Ja daarom doe ik ook nog sloffen aan maar dat zijn dan van die echte slof sloffen schaapjes of van die fluffy slofjes in ugg model. Maar ik bedoel echt schoentjes (meestal nog wel met een slof zooltje) doe je die vaak aan?
Met dit weer niet. Afgelopen zomer had ze All stars, meer voor de leuk dan dat het echt nut had. Nu ook uggs, alleen schopt ze die constant uit.
Mijn meisje wel maar die liep al met 8, 5 mnd goed los dus moest wel. Zeker omdat ze al buiten meeliep. Anders had ze gewoon slofjes aangekregen.
Volgens mij zegt je zoontje zelf al nee, door het niet fijn te vinden. Hier ook niet, wel van die gevoerde, leren aapies. Maar ze draagt nu nog geen schoenen binnen.
Alleen voor de warmte buiten, toen het nog nét te warm was voor de voetenzak. Of voor kleine stukjes als we alleen naar de auto gingen (in de auto is het ook niet meteen warm) . Eventueel als het wat kouder is op de vloer, kun je ook nog kiezen voor een maillotje, die kunnen niet uit . Bij de zeeman zag ik in de folder meen ik echte jongensmaillots.
Ik heb pasgeleden wel schoentjes gehaald maar dit omdat ze nu gaat lopen. Anders zou ik het nog niet doen, af en toe eens gedaan voor de leukigheid.
Echt schoentjes zijn niet eens goed voor de ontwikkeling van de voetjes. Je doet namelijk een stevig iets met vaste vorm om die voetjes. Het is pas nodig als ze een paar weken lopen en dan eigenlijk alleen voor buiten. Binnen kun je hem zo veel mogelijk op blote voeten (lente en zomer ), anti-slip sokken of slofjes laten lopen. Wij hadden altijd leren slofjes voor onze dochter. Ik vond de slofjes van bambino (kruidvat) het prettigst in die prijsklasse. We hebben ook aapies gehad. Zijn prima slofjes, maar bambino vonden we dus net iets fijner. Ze kreeg beide slofjes niet uit.
Ik heb pas schoenen aan gedaan toen ze konden lopen. Daarvoor af en toe wel slofjes als we naar buiten gingen en het koud was. Sock-ons zijn alleen om te zorgen dat de sokjes niet uitgaan. Zijn flinterdun en missen neus en hak?