castlefest: is dat leuk?

Discussie in 'De lounge' gestart door winniethepoeh, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Wij willen wel eens een keer naar castle fest toe. Houden enorm van de muziek die er gespeeld wordt en de playlist spreekt mij erg aan.
    Maar is het echt leuk voor 3 dagen, of kunnen we beter 1 dag gaan?

2. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ik denk dat dat voor iedereen persoonlijk is of je er 1 dag of 3 dagen wilt blijven. Ik ben zelf een groot fan en bezoekster van de eff (elf fantasie fair) en ik zou er met mooi weer zo 3 dagen kunnen vertoefen.
    Even weg van de "echtte" wereld haha ;)
    Dit jaar ga ik met een vriendin voor het eerst naar castlefest....heb er veel over gehoord...dus ben benieuwd.
    Maar goed...weet dus nog niet hoe ik het daar vind :)

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik ben nog nooit bij de castelfest geweest en heb er eigenlijk nog nooit van gehoord maar wij gaan regelmatig naar andere festivals toe. Maar 3 keer per jaar is er een festival die 3 dagen duurd. Wij blijven dan 2 dagen maar dat is gewoon voor iedereen verschillend niet dat ik het niet leuk vind maar slaap gewoon liever in mijn eigen bed. 1 dag blijven we eigenlijk ook nooit want dat vinden we te kort. Bij de festivals die maar 1 dag duurd nemen we de kinderen ook gevoon mee. De eerste keer was de jongste 3 weken.

4. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Ik ben nog nooit naar Castlefest geweest, maar hoor er altijd hele positieve verhalen over. Denk dat ik dit jaar maar eens moet gaan.
    Ik ga altijd naar de Elf Fantasy Fair. Altijd leuk. Al waren de eerste fairs wel leuker.

5. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    ik ben vorig jaar geweest,en vond het heel jammer dat we weer weg moesten op het eind..
    Ik ben eigenlijk helemaal niet zn type maar ik voelde me echt heel goed daar,en je kan zoveel zien,ik heb zelfs 2 uur op een bankje gezeten en alleen maar gekeken en geluisterd.
    Mn vader heeft dat samen met zn broertje helemaal op gezet,hun zijn zeg maar de bazen..
    Ik zou zegen DOEN,ik ga ook weer en blijf zeker weten slapen dit keer

Deel Deze Pagina