moet je kindje op deze echo bewegen? ik moest van de vk hoezten en ze heeft wat geduwd maar de kleine bewoog niet! nu krijg ik over 4 weken een nieuwe echo maar ze zei wel dat er niks aan de hand was want het hartje klopte gewoon! toch twijfel ik aan haar omdat ze zei dat het gewoon leuk was om te zien maar vanwaar die nieuwe echo? heb jij een idee? nog een vraagje mijn 1e was bij de bevalling 4610 gram met 11 weken en 4 dagen 4,62 cm en dit kindje is nu met 11 weken en 2 dagen 5,32 cm! dit is ruim 1 cm groter! is dit erg of zegt dit al iets? ook ivm dat de kleine niet bewoog? voel me niet zo gerust op wat de vk zei geloof haar niet zo...ook al heb ik daar eigenlijk geen reden toe, vandaar mijn vraag!
hoi, neehoor, een kindj ehoeft niet te bewegen. Soms zijn ze actief soms slapen ze, afhankelijk van het moment. Een kloppend hartje is wel belangrijk en dat heb je gezien! Ik weet uit mijn hoofd geen maten, maar als het kindje al zoveel groter is dan zou de termijn van de zwangerschap aangepast moeten worden denk ik. Weet je zeker dat je bij dezelfde uitslag hebt gekeken (CRL meting)? Mirjam
` ze heeft me de maat zelf verteld vandaar! ik was gisteren 11 weken en 2 dagen en dat moest volgens de vk dan 12 weken zijn maar ze hield nog de oude uitgerekende datum aan, weet eigenlijk niet waarom? is het erg dat het kindje zoveel groter is? zegt dit iets over het kindje of de groei of wat dan ook? alvast bedankt voor je 1e antwoord daar ben ik erg blij mee
hoi, als d eecho niet meer dan een week verschilt dan de uitgerekende datum dan houd je toch die uitgerekende datum aan. Vandaar het verschil in grootte. Mirjam