harde muziek (bij concert) slecht?

Discussion in 'Zwangerschap' started by mirrem, Jun 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Zit een beetje in dubio. Aanstaande zaterdag ga ik met mijn familie naar een concert. Ik ben dan ongeveer 35,5 week. Mijn VK zegt dat het geen kwaad kan als ik me maar goed voel.
    Ze horen natuurlijk wel alles, weliswaar gefilterd, maar is er iemand die hier ervaring mee heeft?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nee, geen ervaring mee, maar ik zou eigenlijk naar een concert gaan in oktober, zeg een maand voordat ik uitgerekend ben. Dat gaat niet door, omdat er alleen staplaatsen waren en dat zag ik niet zo zitten, :) Staan is nu al niet fijn....
    Maar voor het geluid zou ik het niet gelaten hebben. Zolang jij je goed voelt en plezier hebt, voelt de baby wel dat het OK is...
    Enneh: klein voordeeltje: het schijnt dat baby's voorkeur houden voor dat wat ze tijdens de zwangerschap allemaal al aan muziek hebben meegekregen, :) (Als je het vreselijke muziek vindt, moet je misschien niet gaan, :p

3. jettje

jettje Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi,

Ik ben met 34 weken naar Paul de leeuw in het gelderdoom geweest.
    Het was wel vermoeiend maar heb niet het idee gehad dat de
    kleine er last van heeft gehad :D
    Als jij je goed voel moet je gewoon gaan.
    Heel veel plezier :({|=

Groetjes Jet

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik ben toen ik zwanger was met 20 weken naar het concert van shakira geweest in het gelredome en naar een concert van Justin Tomberlake in de arena toen ik 32 weken zwanger was.

Als je je goed voelt zou ik gewoon gaan.

5. Yule

Yule VIP lid

Dec 6, 2007
    8,059
    1
    36
    Ik was bij Bon Jovi afgelopen vrijdag in de Arena.
    Ik was blij dat we zitplaatsen hadden, omdat ik niet zolang kan staan. Door de harde muziek kreeg ik wel een hoop harde buiken, maar dat ging ook weer weg. Beebs was heel erg rustig tijdens het concert. Ik geloof niet dat het kwaad kan, alleen ik zou het zelf niet elke week doen geloof ik. Ik vond het al met al namelijk wel supervermoeiend (maar was ook pas midden in de nacht thuis).

6. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    ik heb afgelopen weekend vrijwilligers werk gedaan op festival mundial in tilburg. Het was wat zwaar ivm de zwangerschap maar de kleine heeft echt genoten van de muziek, elke keer als het podium achter ons ging spelen begon de kleine lekker te schoppen en bewegen.
    Ik vond het een heerlijk gevoel.

7. Puck70

Puck70 Bekend lid

Jan 6, 2008
    759
    0
    0
    Ja hoor, kan prima. Ik ga regelmatig naar de Melkweg en Paradiso. Het is wel lekker als je af en toe even kan gaan zitten.

8. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ah, zo te horen, kan het dus idd geen kwaad verder. Heb al wel besloten die middag even flink te gaan slapen. Het concert wordt namelijk voorafgegaan door het voetbal, dus wordt een latertje. Gelukkig vanaf volgende week (eindelijk) verlof, dus dat scheelt een slok op een borrel!

9. Puck70

Puck70 Bekend lid

Jan 6, 2008
    759
    0
    0
    Veel plezier! :D

10. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik zit 2 keer in de week 3 uur of langer achter een drumstel.

Krijg weleens een schopje, maar mamma voelt zich goed en niet gestresst dus ik neem aan dat truusje het dan ook wel prima vindt.

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik ben met 39 weken en 5 dagen naar bevrijdingspop geweest, kan je vertellen dat de muziek daar echt onwijs hard stond! Ik kreeg er zelf harde buiken van, toen ik wat verder weg ging staan, had ik er bijna geen last meer van.

Share This Page