Mama's, ik heb gauw jullie tips nodig. Ik ga vanmiddag lekker zwemmen met mijn dochtertje in het buitenbad hier in de stad. heb er lekker zin in, maar waar moet ik nu aan denken? insmeren, uiteraard... niet 1 keer, maar blijven doen. Maar moet ze in het water een zonnehoedje op? Moet ze een t-shirtje aan? enzovoort... wie kan mij helpen en tips geven??
ik zou inderdaad in het water ook haar zonnehoedje op haar hoofdje laten, de zon is echt fel deze dagen. t-shirtje zou ik persoonlijk wel aanlaten maar als je heel goed insmeert met sunblock dan kan het zonder. lekker veel drinken/fruit meenemen en af en toe ook even in de schaduw (bijvoorbeeld tijdens het drinken/eten).
Als ze weinig haar heeft is een zonnehoedje wel prettig. Verder inderdaad veel insmeren. t-shirtje kan aan, maar hoeft niet. Vergeet niet een badcape en een hydrofiel luier om haar mee af te drogen. Eventueel een zwemluier, en natuurlijk wat leuks om mee te spelen zoals een gietertje. Heel veel plezier!
Blijf niet te lang in het water... het water van het zwembad is koud. Een t-shirt aanhouden kan maar hoeft niet maar kleed je kindje daarna wel weer aan (luchtige kleertjes) en hou haar uit de zon. Als ze een hoedje op wil, dan zou ik die ophouden. Vergeet niet extra drinken mee te nemen en misschien iets te knabbelen. Zwemmen maakt hongerig!