zwemmen in de zee. 20 mnd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door M28, 18 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    hai meiden. mijn meiden zijn 20 mnd. als ze gaan zwemmen doen jullie dan van die opblaasbare arm dingen? of zwemband om hun middel?

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    In zee deden wij meestal zo'n zwemband waar ze in kunnen zitten. Die kun je dan zelf goed vasthouden en ze kunnen onder geen beding onder water raken. Van die vlindertjes zijn leuk voor in het peuterbadje of als ze in heel ondiep water spelen, maar met golven in de zee vind ik die een beetje eng.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    je zou ook nog kunnen kiezen voor zwemvestjes. Je hebt tegenwoordig badpakken met drijvers erin.

Om de arm is een soort schijnveiligheid. Echt 100% veilig zijn ze niet. Kindjes blijven daar niet altijd op drijven.
    Die zitbanden is weer lastiger, omdat mijn zoontje daar kop-zwaar in is. Die blijft niet goed zitten..

Ik zou zelf voor zo'n drijfpak gaan, of vlindertjes, maar dan moet je echt wel in de buurt blijven..

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zie hier ook nog wel eens een zwemband om de middel + armbandjes :) . De zwemband vooral voor het leuke ;) , maar het voordeel is, dat ze door de armbandjes daar dan ook weer niet zo makkelijke uitschieten en lekker 'hoog' blijven.

Ik zou sowieso voor armbandjes kiezen. En natuurlijk geld voor alles, blijf er dichtbij in het water, want alles kan kapot gaan.

5. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Wij komen net terug van een weekje mallorca.
    En Amy is eind van deze maand 20 maanden.

Wij zijn daar dus ook in de zee geweest en had haar vleugeltjes om gedaan en een zwemring, maar ze leunde erg ver naar voren erin zodat ze met haar mond in het water kwam.
    Dus echt een succes was dat niet.
    En er waren daar best wel hoge golven die over haar heen sloegen af en toe als ik haar niet optilde.

Deel Deze Pagina