Wij zijn binnenkort uitgenodigd bij het doopsel van ons nichtje. Nou ben ik zelf niet gelovig en heb nog nooit een doopsel meegemaakt. En ik vraag me af of het dan de bedoeling is dat we een cadeautje meenemen?
Toen mijn nichtje gedoopt werd hebben we een cadeautje meegenomen, en Alyna kreeg ook een hoop cadeautjes toen ze gedoopt werd.
ik weet niet of je na die tijd bij hun thuis nog koffie gaat drinken of zo? ik heb het zelf ook nog nooit meegemaakt maar ik zou zelf wel een kadootje meenemen, ook al is het maar een kleinigheidje
Toen Milan gedoopt werd kreeg 'ie van iedereen gewoon een cadeautje. Zelf geven wij ook altijd wat als iemand gedoopt wordt. Volgens mij is dat wel de normale gang van zaken. Na de kerk is er meestal nog wel een soort van feest, bij ons iig wel.
Hier zijn beide kids enorm verwend met kado's toen ze gedoopt werden Wij nemen ook altijd een kado mee...tis toch een feest
Ik heb ook een doopsel binnenkort. Ik neem ook een kleinigheidje mee. Doe ik altijd als er iemand gedoopt wordt.