doopsel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tamio, 17 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamio

Tamio Niet meer actief

Wij zijn binnenkort uitgenodigd bij het doopsel van ons nichtje. Nou ben ik zelf niet gelovig en heb nog nooit een doopsel meegemaakt. En ik vraag me af of het dan de bedoeling is dat we een cadeautje meenemen?

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Toen mijn nichtje gedoopt werd hebben we een cadeautje meegenomen, en Alyna kreeg ook een hoop cadeautjes toen ze gedoopt werd. ;)

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik weet niet of je na die tijd bij hun thuis nog koffie gaat drinken of zo? ik heb het zelf ook nog nooit meegemaakt maar ik zou zelf wel een kadootje meenemen, ook al is het maar een kleinigheidje ;)

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Toen Milan gedoopt werd kreeg 'ie van iedereen gewoon een cadeautje. Zelf geven wij ook altijd wat als iemand gedoopt wordt. Volgens mij is dat wel de normale gang van zaken.

Na de kerk is er meestal nog wel een soort van feest, bij ons iig wel.

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hier zijn beide kids enorm verwend met kado's toen ze gedoopt werden ;)
    Wij nemen ook altijd een kado mee...tis toch een feest ;)

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik heb ook een doopsel binnenkort. Ik neem ook een kleinigheidje mee. Doe ik altijd als er iemand gedoopt wordt.

7. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    meestal is dat wel de gewoonte ja, wij hebben in ieder geval veel boekjes/cadeautjes gekregen

8. Tamio

Tamio Niet meer actief

Bedankt voor de antwoorden. Dan ga ik een cadeautje kopen :)

9. dewie

dewie Actief lid

29 jul 2006
    100
    0
    0
    Bij ons in de cultuur is het gewoon, dat er geld of goud (vaak een kruisje) gegeven word.

Deel Deze Pagina