Kindjes die last hebben van de hitte

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xMelissssssa, 25 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Ons kleine schatje is net als papa, door teveel warmte boos en kortaf worden. (Papa heeft suikerziekte ..)

De driftbuien lijken wel toe te nemen. In het zwembad gaan is ook al geen succes want ook lijkt het kleine dametje nergens plezier mee te hebben ..

Hopelijk wordt het snel wat koeler zodat ze beter der ei kwijt kan haha!

2. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Ik trek het ook niet, mijn dochter daarentegen lijkt nergens last van te hebben...
    Ik zoek plekken met airconditioning op, dan doen we een dagje Ikea of zo, vindt de kleine ook altijd leuk. En verder inderdaad wachten tot het overgaat, pffff

3. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Papa heeft suikerziekte schrijf je.

Is diabetes een excuus om boos en kortaf te doen?

Ik denk dat ik maar ga bitchen hier en vertellen dat het door de diabetes komt???

4. Miki013

Miki013 Bekend lid

9 feb 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier een zweetkontje die als wakker is gewoon blij en actief is, maar door zijn nachtelijke activiteiten zijn papa en mama niet zo actief.

Hij wordt om het uur wakker om een slokje water. :cool:

5. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Wat een uiterst vriendelijke reactie , last van het weer ??

6. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Van een lage suikerspiegel denk ik :D

7. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Nou, dat bitchen doe je dus al in deze reactie. ;)

8. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Vorig jaar had m'n oudste ook echt last van de warmte. Dit jaar vindt ze het prima, misschien gaat het volgend jaar bij haar wel beter.

9. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Het is een feit dat chronische zieken kinderen en ouderen sneller last hebben van de warmte

Als je zelf niet lekker in orde bent van het weer ( opvliegers duizelingen ) dan heb je dus wel degelijk sneller aangebrand.

10. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    jij hebt zeker een hoge opleiding genoten..? Wat een helder licht...

11. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Volgens mij vind ik het vervelender voor haar dat het zo warm is dan zijzelf !

12. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Excuses voor mijn kort door de bocht reactie.
    (Ik weet dat je met diabetes eerder last kan hebben van hypos met dit weer, maar ik vind het apart om het als reden te geven?)

Verder jammer dat er weinig reacties zijn op de openingspost. Hier is alleen slapen een uitdaging, verder normaal gedrag, beetje hangerig misschien

13. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Dit geldt bij ons ook. Hij wil perse met slaapzak slapen.
    Mijn vriend kan er ook niet tegen. Moppert, chagrijnt en klaagt. Maar loopt wel met dikke sportsokken en een zware zwarte spijkerbroek ;)

Ik denk dat kindjes het meer nemen zoals het komt, en niet denken oh oh wat heb ik het warm, waarom duurt de warmte zo lang?

14. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Niet gemerkt dat onze meid er veel last van heeft gelukkig, ligt nu al heerlijk anderhalf uur te slapen, haar kamer is gelukkig wel het meest koel van onze slaapkamers

15. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Of dat het door een zwangerschap komt, ik wordt zo chagrijnig van dit weer, ik schrik er zelf van!

16. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Ons mannetje is al zo snel warm. Hij lag vanavond te kreunen in zijn slaap. Steeds weer het koppie heen en weer of omhoog (buikslaper) en half huilen. Zo sneu!

Nu een ventilator op zijn kamer gezet. Niet gericht op het bedje natuurlijk. Hij slaapt in een ultradunne slaapzak en vanavond gaat de ventilator uit. Nu ligt hij diep te slapen.

Vandaag overdag de kleine man binnen gehouden. We kunnen het gelukkig lang koel houden in huis. Dus hij lag lekker met zijn blote billen in de box te spartelen. 😄

17. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Volgens mij heeft ze niet erge last van het warme weer, net zo actief als anders, misschien wel wat mopperiger.
    Wat wel sneu was vandaag is dat ze zonnebrandcrème in haar oogjes wreef en vervolgens bijna een half uur krijsen. Arm ding

18. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Hier gelukkig ook geen last van de warmte. Lekker in de luier liggen en alles doen wat ze normaal ook doet :)

19. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Uhm suikerziekte in zijn geval kan voor stemmingswisselingen zorgen op t moment dat hij niet goed staat. Hij is er erg mee aan t sukkelen met t warme weer vandaar dat ik het er zo bij heb gezet. Mijn excuses?

20. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Mijn zoontje van 10 maanden is ook best wat meer aan het mopperen nu.ik heb elke dag het ,wembadje staan voor zijn grotere broer. Na het middagetenis het water weer lekker opgewarmd. Dan zet ik hem er een poosje in. Zo koelt hij even af. Daarna voeden en gaat hij lekkernaar bed. ik kan echt aan hem merken dat hij opfrist van het badje. Hij is meteen vrolijker.
    Ook de andere kinderen zijn best was korter voor de kar. Gauw mopperen, ruzie, etc. Ze slapen minder goed. Helaas afwachten tot het weer koeler wordt.

Deel Deze Pagina