Zonnescherm auto helpt weinig?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Haak muts, 20 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haak muts

Haak muts Actief lid

25 mrt 2016
    389
    67
    28
    We hebben een zonnescherm die je opplakt op het raam, maar de zon schijnt er doorheen. Haalt een beetje de scherpte eraf.
    Vooral met een lange autorit als ons zoontje tv wil kijken is dat niet altijd handig.
    Iemand tips?

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Goed scherm kopen, weet niet welke je hebt maar de si pele van action zijn idd vaak weinig effectie

Wij hebben een vierkant oprolbare via bol.com van 25 euro. Helpt goed

3. Wij willen een handdoek tussen het raam doen als we echt lange stukken gaan rijden (naar de vakantiebestemming dus). En daarnaast zijn er vast inderdaad ook betere schermen (of van die roldingen die je naar beneden kunt trekken), alleen dan helaas niet met leuke plaatjes erop :(

4. Haak muts

Haak muts Actief lid

25 mrt 2016
    389
    67
    28
    Heb idd een goedkope versie. Maar een duurdere lat minder zon door?

Een handdoek is ook een idee. Maar dan kan hij niet meer naar buiten kijken en ben bang dat hij dan misselijk word

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Gewoon iets meer geld uitgeven en een goed scherm kopen. Je hebt er jaren plezier van. Wat mij betreft is het het hebben van leuke plaatjes volledig ondergeschikt aan het comfort van mijn kind 😉

6. Butchke

Butchke Niet meer actief

Wij zijn al jaren blij met onze privacy shades. Je kan ze per merk en type auto bestellen en ze passen precies. Houden voldoende zonlicht tegen en het ziet er 1000 keer beter uit dan die goedkope schermpjes. Wij willen nooit meer anders

7. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Om die reden hebben wij de achterramen laten blinderen :) nu nergens meer last van. Echt zo onwijs blij mee! Wij wilde het al bij onze vorige auto maar dat was een oudje en vond het zonde van het geld.

8. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.021
    284
    83
    Vrouw
    Hier dezelfde. Zijn niet supergoedkoop, maar echt een uitkomst. Ook kunnende ramen dan gewoon open, wat met van die opplakdingen een probleem is. Wij hadden zo'n half scherm half IN de deur hangen toen zoon aan het raam zat... :p

9. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Wij hebben die je kunt rollen. Kost iets meer, maar is effectiever dan die goedkope schermpjes

10. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.185
    23.264
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Die privacy shades lijkt me ideaal. Ga volgend jaar een nieuwe auto kopen en dan ga ik die zeker bestellen!
    Die schermpjes helpen idd geen reet. Heb nu van DaDacar soort plakfolie. Ziet er niet super uit, maar je kan ze ook beter op maat knippen dan ik nu heb gedaan, haha. Is toch nog maar voor een jaartje. Maar helpt echt een stuk beter. Heb daartegenaan ook nog het schermpje geplakt, voor extra bescherming.

Deel Deze Pagina