Ik zwem ook nog wekelijks in mijn normale bikini hoor, als hij gewoon past, waarom niet? En zoals andere al zeggen inderdaad: Juist lekker trots zijn op je buik!
Hier ook in een gewone bikini gezwommen vorige week op vakantie in vakantiepark. Wel eerst even gepast en ik paste nog 1 van mijn bikini's Maar er waren veel meer zwangere vrouwen in bikini daar en sommige hadden een tankini aan. Vond het beide netjes staan
Een tijdje geleden ook naar CP geweest en gezwommen in een normale bikini (die wel drie maten groter was dan normaal om alles te kunnen bergen ). Ik ben trots op mijn buik en dat mag geshowd worden! Ik zou het lekker doen en veel plezier!
Als ie nog fatsoenlijk past, gewoon doen!! Mensen kijken liever naar een prachtige buik dan naar een bos sjag tussen de benen! (zagen wij een paar weken terug op CP ) Incl een tampondraad! Blegh....
ik zwem ook gewoon in mijn bikini, heb nog niet zon buik. Heb de vorige zwangerschap de hele tijd in bikini gezwommen
ik ben vorige maand nog gaan zwemmen in mn "gewone" bikini. moet wel zeggen dat ik hem tijdens mn zwangerschap van alyssa gekocht heb en hij dus wel een maatje groter is dan mn bikini die ik anders zou dragen. het topje zat goed maar het broekje was net aan. gewoon doen als ie nog past en (heel belangrijk) lekker zit. liefs doris
Gatver das pas smerig ... Ik zou ook gewoon lekker je bikini aan doen hoor, zo lang jij je er lekker in voelt is dat het belangrijkste .. Ik vind het persoonlijk altijd een mooi gezicht om zwangere buiken te zien, vind ik echt mooi .. Gewoon doen hoor en als mensen zich er aan zouden storen dan kijken ze maar naar de andere kant
Als je vraagt wat ik zou doen... dan is mijn antwoord: Ik zou het niet doen. Ik vind het namelijk gewoon niet mooi en zou me dus absoluut niet prettig voelen. Maar wat maakt dat voor jou uit? Als jij je er wel prettig bij voelt; lekker doen!
Gewoon doen en lekker showen! Ik heb afgelopen zaterdag nog gezommen in zee, heerlijk! En in april zijn we ook naar centerparcs geweest, in BIKINI! Je hebt iets om trots op te zijn toch! x
ja idd waarom niet he meiden?! Weet ook niet waarom maar opeens vroeg ik me af of ik het wel wilde hahahahahaha