vandaag is mijn meisje alweer 1 jaar oud geworden ben ik nou de enige maar o o o wat is het jaar snel gegaan.. ik weet nog precies toen ik ze vor het eerst in mijn armen had zo mooi.. en als ik dan nu alweer kijk wat een grote bijdehante meid het is.. echt niet normaal de tijd gaat z hard kunnen ze het niet vertragen? zal wel fijn zijn.. in ieder geval verjaardag hebben we al gevierd en is super gezellig en leuk geweest nou moest het even kwijt dus geniet van de tijd allemaal voor je het weet zijn ze aan het puberen en zijn ze het huis uit voglens mij
Gefeliciteerd met je meisje Gaat snel he het eerste jaar? Weet nog met Britt, opeens was ze 1. En nu al weer bijna (naja, over 3 maanden dan) 2 jaar. HEt is wel heel bijzonder hun eerste verjaardag.
GEFELICITEERD! Wat gaat dat snel he,sophie wordt over 5 weekjes alweer 1 jaar,kan me vorig jaar nog zo goed herinneren,dat ik nu in mijn verlof liep...en dat ze net geboren is.... Fijne dag! Groetjes,
Gefeliciteerd! Ik loop er nu ook al aan te denken dat Luca over 4 maandjes ook al weer 1 jaar wordt. Super trots op hem natuurlijk, maar o wat gaat de tijd toch snel. Het is echt waar wat mensen zeggen: Geniet van je beebje wat voor je het weet zijn ze groot!
Gefeliciteerd Hier is het eerste jaar ook zo snel gegaan. Milan is de 21ste van deze maand 1 jaar geworden. We hebben het de 20ste gevierd en dat was te zien ook, flink wat slingers opgehangen, voordeur versierd en te vergeten de taart. Ik had zo gehoopt op flink gemept van Milan in zn taart maar hij moest er niet veel van hebben, heel even heeft ie met zn handjes de taart aangeraakt maar de rest met behulp van papa en opa.