Wat voor tent hebben jullie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sophiaatje, 25 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Wij hebben besloten een tent te gaan kopen want zoals met vakanties zijn van die staanplaatsen vaak wel veel goedkoper .. Zoals nu ook scheelt ons weer oke dit jaar wel investering in de tent maar daar heb je als het goed is jaren wat aan :)
    Naar centerparcs of landal dat soort dingen blijf ik wel gaan 😋 maar zoals een camping in Nederland of Frankrijk of noem maar op is een tent toch wel best leuk en goedkoper bedachten we ons zo. Nu zijn we na dagen eindelijk uit het kiezen van een tent nu wachten tot ie binnen komt.. Ben er zo blij mee :D

Ik weet dat lang niet iedereen Kamperen ziet zitten maar daarom even voor de kampeerders onder ons :)P) met hoeveel kids slapen jullie in een tent en gaat dat gemakkelijk? Word de eerste keer voor ons ;)

Wij gaan bijv op safari camp leuk met attractie kaarten etc dus we vermaken ons vast en zeker prima in de dierentuin,zwembad etc maar stel als we een huis hadden gehuurd was je zoveel meer kwijt geweest dan een tent was best wel even in shock :$

Vind trouwens wel dat we een schitterende tent gekocht hebben :)
    Hierbij het filmpje http://youtu.be/qY5FKaaIg3k misschien even doorspoelen naar t einde maar redelijk oke toch? Hihi
    Ben ook meteen zo nieuwsgierig naar welke tent jullie hebben :):p

2. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Erg mooie tent! Lijkt me ideaal hoor met kinderen. Hoe oud zijn jullie kinderen?
    Wijzelf hebben een caravan en de kinderen (bijna 2 en net 3) slapen in de caravan. Ze slapen samen op 1 met en daar hebben we een schotje tussen geplaatst. Vervolgens zit er een houten schuifdeur voor hun (slaapkamer) dus kunnen ze ook niet uit bed vallen, ideaal.
    Voordat we de caravan hadden hadden we een soort van vouwwagen waarbij de kinderen in de uitbouw van de voortent sliepen. 2 Camping bedjes erin en slapen maar, ging ook supergoed.
    Onze kinderen vinden kamperen echt fantastisch!!
    Ik wens jullie alvast heel veel plezier!

3. fantastic

fantastic Actief lid

11 apr 2013
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een gelert horizon 8.
    Voldoende ruimte voor gezin met 3 kids (straks 4) kleinsten liggen naast ons.
    Is een 8 persoons tent, maar mogelijkheden met uitbouw van een canopy of side porch en/of end porch.
    Vandaar onze keuze voor deze tent, staat snel, simpel en compact mee te nemen.

4. Sophiaatje

Bedankt, we hebben heel wat tenten gezien haha en bij deze tent was het meteen "wauw!" Haha wou in ieder geval dat ze genoeg ruimte zouden hebben om te spelen met slecht weer en in de avond wanneer we in onze tent zijn, is ons denk wel gelukt hihi

Onze meiden zijn 1,5 en 4 jaar voor de kleine meid nemen we een campingbedje mee .. Wij zelf hebben trouwens een Aerosleep kan ook met pomp duurt wel lang maar ja maar dan kan de oudste eventueel naast ons en anders een luchtbedje voor haar, dacht zelf aan een readybed :)

Wat leuk een caravan is ook ideaal ! Super dat je kinderen het leuk vinden neem je dan ook een opblaasbadje mee of iets ? We gaan in ieder geval zorgen voor genoeg speelgoed en boekjes en kleurtjes etc etc haha heb er nu al zin in

5. Sophiaatje

Dat klinkt ook erg groot vind ik wel belangrijk met een gezinnetje dat je ook echt de ruimte heb en mogelijkheden tot uitbouw is helemaal ideaal heb je straks een "villa tent" hihi :D:D

6. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Wij hebben hetzelfde idee. Een ambato 6 deluxe.
    Wij sliepen hier met zijn drieën in, genoeg ruimte voor alle spullen en de tafel en stoelen kunnen met slechter weer gewoon naar binnen..
    Sinds dit jaar hebben wij een caravan, eigenlijk alleen voor het slapen, dat we in het voorseizoen van de grond afliggen. We gaan nl graag en vaak weekendjes weg.
    Wij gaan ook graag naar de Beekse bergen, hou VakantieVeilingen enzo in de gaten, vorig jaar zaten wij in de zomervakantie voor €27 een week op de safaricamping! Inclusief Speelland.

7. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Jullie gaan er vast erg veel plezier mee beleven en jullie kinderen ook. Wat is er voor een kind nou leuker dan kamperen!?
    We nemen altijd een opblaasbootje mee waar ze in kunnen spelen en in kunnen badderen voor de tent, heel handig. En verder natuurlijk gewoon veel speelgoed. Wij gaan altijd naar simpele campings zonder animatieteams enzo.
    Onze kinderen kunnen zich erg goed zelf vermaken en spelen graag met andere kinderen of gewoon op de camping. Dammetjes bouwen in een riviertje, zandkastelen bouwen en noem maar op. De kinderen hebben altijd de tijd van hun leven op een camping. Heerlijk! Wij hebben er nu ook al erg veel zin in:)

8. kersenflap

kersenflap Niet meer actief

Een 6 persoons vrijbuiter tunneltent met een inritsbare kuip erin Heerlijk groot en ruim.

Bijgevoegde bestanden:

• tent.JPG
      tent.JPG
      Bestandsgrootte:
      4,8 KB
      Weergaven:
      213
  9. Sophiaatje

Heerlijk! Wij dus ook via VakantieVeilingen wel heb ik er attractie kaarten bij gedaan en natuurlijk 2 personen bij geboekt maar het scheelt wel via VakantieVeilingen

10. Sophiaatje

Fijn te lezen.. Wij nemen een opblaasbadje mee ook maar er is ook een zwembad maar ook lekker bij de tent natuurlijk en veel spulletjes en we kunnen iedere dag de dierentuin in met de kaarten dus we gaan er volop gebruik van maken.. Hihi leuk alle voorpret

11. Sophiaatje

Inderdaad ruim, mooie tent :)!!

12. Sophiaatje

Oja dames.. Ben van plan een stuk of 2 wegwerp barbecues mee te nemen .. Is dat aso? Nee toch 🙈 doen er toch zoveel? Doen jullie het wel? :)

13. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij hebben sinds kort een Vango Capri 500XL. Een oppompbare tent, met twee slaapcabines. We zijn met 3 kinderen en trekken rond, dus ik wilde iets wat snel op te zetten was.
    De twee oudsten slapen in een cabine, wij ook en de jongste krijgt een Deryan tentje in de 'woonkamer'.

Ik ben benieuwd. Wij kamperen al 10 jaar met een tourcaravan. Vroeger wel met een iglo gekampeerd met mijn man, maar dit is toch wel anders. We gaan naar Kroatie, hebben niets gereserveerd en nu hoorde ik gisteren dat de plekken op de meeste campings die dan nog over zijn en niet gereserveerd kunnen worden wel vrij klein zijn. Dus ik hoop dat het allemaal gaat passen, haha.

14. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij nemen idd ook vaak wegwerpbbq's mee. Lekker makkelijk als we ergens maar 1 nachtje blijven, hoef je niet heel de bbq uit te pakken en schoon te maken. Dit jaar niet, denk ik. In Kroatie mag je ze toch niet gebruiken vanwege brandgevaar en dat scheelt weer ruimte (die we toch al tekort gaan komen, denk ik).

15. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    #15 Youtan, 25 jun 2015
    Laatst bewerkt: 25 jun 2015
    Wij hebben een elektrische bbq, die mogen altijd.
    Het ligt vaak aan het weer of het wel of niet mag (wegwerpbbq's) Als het erg warm is en weinig regen mogen ze vaak niet ivm brandgevaar. Ook op Beekse bergen is dit.
    Toen wij er vorig jaar zaten was het rond de 30graden en mocht er geen open vuur.
    Wij hebben ze ook, die action dingen, mijn man vindt dat echt bbq-en...

16. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Wij hebben de Obelink Familia 6, 3 slaapcabines.
    Man en ik slapen in de middelste, oudste 2 samen naast ons, en de jongste aan de andere kant naast ons.

Wij vinden het een geweldige tent, wordt nu ons 3e jaar met deze tent.
    Vorige 2 jaren sliep onze jongste in een campingbedje. Dit jaar gaat hij voor het eerst op een luchtbed en in een slaapzak.

17. Sophiaatje

Dus eigenlijk rijden jullie ergens heen en dan boeken jullie gewoon ter plaatsen? Wel leuk! Ik zit soms ook van stel dat de tent te groot is voor de plek die we hebben :) zal toch niet hahahahaha .. We hebben geboekt en krijgen morgen een mail terug via VakantieVeilingen moest het per mail ofzo en anders bel ik

18. Sophiaatje

Dus bbqen is zo raar nog niet alleen even zien of het dan ook kan

19. Sophiaatje

Toch leuk te lezen dat er zoveel met een tent weggaan haha niet dat het gek is maar me nooit echt bezig gehouden ermee..
    Zo'n readybed is ook best handig trouwens :)

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113

Deel Deze Pagina