Voor de rechter

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Devilschase, 17 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Iemand dit gekeken?

Onvoorstelbaar gewoon... een stinkdier in je tuin proberen dood te maken door hem op zijn hoofd te slaan en vervolgens zijn hoofd er proberen af te hakken met een schep en als dat niet lukt hem verdrinken in een emmer en dan zeggen dat dat de enige oplossing was en dat je niet schuldig bent aan dierenmishandeling.

Anders bel je gewoon de dierenambulance ofzo?? Dafuq??

Of een vuurwapen in huis hebben en dan zeggen dat dat niet illegaal is omdat je het gewoon kan kopen? Je vrouw in elkaar slaan, dit geluid opnemen op je telefoon en dan zeggen dat je dat deed om haar gelukkig te maken en ook nog mortieren kopen voor je zoon omdat hij dat mooi vind...

Nou zeg... ik kan er echt niet bij....

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik heb het gedeeltelijk gezien, ik was ondertussen nieuwe sportkleding aan het shoppen. Maar wat een figuren zeg!

Meneer met stinkdier. Waarschijnlijk was het gewoon zijn huisdier waar hij vanaf wilde, denk ik, omdat de rechter ook zei dat ze hier niet in het wild voorkomen. Echt erg humaan van die meneer om met een schep proberen het beestje te doden.

Meneer met losse handjes. Eerst een advocaat afwijzen want hij kan het zelf wel, dan gaat het voor hen de verkeerde kant op en wil hij plotseling al die tijd al een advocaat. Gelukkig heeft hij iig een contactverbod gekregen. Hopelijk hebben veel dames het gezien dat als je niet leuk genoeg bent je wel leuk geslagen wordt als je in een relatie met hem zit. En omdat het op mp te koop is is het legaal.

Rare snuiters

3. jupke

jupke Niet meer actief

Niet gezien
    Op welke zender komt dit?
    Dan ga ik het vanavond terug kijken.

4. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hadden het zitten kijken, die man van dat stinkdier vond het nog de meest humane manier ook :eek:

En die gast die zijn vrouw in elkaar sloeg echt, vond de rechter nog tamelijk schappelijk hoe ze op hem reageerde. Hij was notabene constant met zijn telefoon bezig...

5. Chrissie1990

Chrissie1990 Fanatiek lid

26 aug 2016
    1.195
    1.084
    113
    Hulpverlener
    Die meneer van dat vuurwapen heeft volgens mij niet echt een hoog IQ. De dingen die hij ze, dat kan toch niet.

6. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Ik heb het gezien idd. Wat een figuren waren dat zeg..

Deel Deze Pagina