Ik wilde alleen maar even met jullie delen dat ik eergisteren voor het eerst naar het zwembad (thermaalbad) ben geweest! Mèn, da's écht fijn! Dat had ik dus 100 jaar eerder moeten doen met zo'n buik... Ik had nu eindelijk een bikini voor mijn maat 'ongelofelijk' gevonden. Wat is dat heerlijk om zo gewichtloos te zijn in het water. En als je er dan weer uitkomt via een trap... die laatste trede dat je je buik zelf weer draagt .... pfff wat een verschil Aanrader dus, het water in !
Wij proberen al elk weekend een poging te doen om te zwemmen haha.. Het lijkt me ook egt heerlijk! Alleen mijn vriend die gaat nog steeds uit op zaterdags, das egt zijn avondje zeg maar, dus ligt ie vaak op zondag tot laat in zijn bed.. Binnenkort schop ik em er gewoon uit denk ik, kan ie alvast wennen aan het vroeg opstaan op zondag (gezien de beeb eerst togg bij ons op de kamer slaapt hehe)
Tja, die van mij werkt 5-ploegen dus daar hoef ik geen rekening mee te houden. Nee, ik ga lekker met een vriendin ontspannen. Lekker kletsen, beetje poedelen. Geen baantjes trekken of zo, dat wil ik ook nog gaan doen. Maar gewoon lekker in het water hangen, zwemmen en drijven...
Ik heb tot afgelopen vrijdag nog gewoon aquarobics gedaan (niet zo actief als voorheen, maar toch) het is idd heerlijk om in het water te poedelen haha.
Ik zwem elke week mee met babyzwemmen en wil dadelijk ook mee gaan doen met zwangerschapszwemmen, heerlijk hoor