Hallo meiden, Ik heb me al vaker afgevraagd of er misschien een verband is tussen de mate van zin hebben in seks (libido) tijdens de zwangerschap en het geslacht van de baby (en nu zie ik zojuist een topic waarin iemand vraagt of het normaal is geen zin te hebben en dacht: tijd voor een poll). Ik heb wel eens gelezen dat wanneer je zwanger bent van een jongetje, je ten gevolge daarvan ook veel meer testosteron in je lijf hebt en dus...meer zin in seks. In mijn omgeving gaat dit in ieder geval wel op. Ik moest tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje helemaal NIETS van seks hebben. Denk dat het in al die maanden maar 3 x is gebeurd En ik weet van andere meisjes-mama's dat ze dit herkennen. Ken ook een aantal jongens-mama's die juist veranderden in seksbeesten tijdens hun zwangerschap, zichzelf als het ware niet terugkenden. Vandaar dat ik hier ook eens effe wil peilen of dit opgaat. (Het zou eventueel wat hoop geven voor een volgende zwangerschap ) Liefs, Chipske
hier meer zin in sex en was zwanger van een jongen had er nooit bij stil gestaan aan deze gedacht vind het wel grappig
bij mij was dat ook zo...veel zin en zwanger van een jongen. Deze zwangerschap heb ik echt weinig tot geen zin (moet echt zin maken)...misschien nu wel een meisje dan haha Ik had er ook nog nooit van gehoord. Leuke poll!
hier is het bijde keer heel anders en de geslachten zijn ook anders bij me dochter kon ik er geen genoeg van krijgen haha en nu iek, bah jak echt niet he. alleen als ik er aan denk trekik al een vies gezicht haha.
Nee hoor! Ik ook zwanger van een manneke en HELEMAAL geen zin...Enne 2 vorige zwangerschappen wel zin en kreeg twee meiden...
Fijn dat jullie allemaal reageren meiden! En ook leuk om te zien dat het dus toch allemaal wat genuanceerder ligt. Ben benieuwd wat de uiteindelijke uitslag gaat zijn. Willen de dames die gereageerd hebben dit alsjeblieft voor al hun kinderen/zwangerschappen doen als ze dit al niet gedaan hadden? Bedankt! En zogelukkig...tja, of het onzin is of niet, geen idee. Ik heb het ook maar gelezen. Weet helaas niet meer waar. Het kwam op mij eigenlijk wel logisch over, maar misschien ligt dat gewoon aan mij
De stand is op dit moment 50/50. Met andere woorden: de zin in seks zou niet liggen aan het geslacht.... Ben benieuwd of dit nog verandert.
Eerste zwangerschap zoontje, geen zin, nu tweede zwangerschap dochtertje, ook geen zin voor mij klopt het dus niet
Kan er geen genoeg van krijgen en zwanger van een jongetje. Had er nooit bij stil gestaan haha! Ben benieuwd wat de uitkomst is.
ik hou van dit soort topics. Ik heb er ooit een geopend met de vraag draag je hoog of laag en krijg je een jongen of meisje Daar zat geen logica in. Ik heb ingevuld. Weinig zin in seks en ik krijg een meisje. Ik denk dat het toch weer een bakerpraatje is, maar wel leuk dit Ik denk dat juist misschien zin in seks en geslacht in de maand dat je zwanger raakte er misschien wel mee te maken kan hebben (misschien denk ik nu wel heel raar) maar of je vaak seks had in de maand dat je zwanger raakte en wat het geslacht dan is. want je kan het geslacht niet meer beinvloeden als je eenmaal zwanger bent toch?
Is ook een leuk topicidee Ellen291982! Open een poll zou ik zeggen.... Want als hier blijkt dat het maar weer een bakerpraatje is, ligt het wel of geen zin hebben aan andere factoren en wie weet heeft een maand ook wel invloed 8)