Hoi! Ik weet dat zwemmen in de zwangerschap geen kwaad kan. Met dit weer hebben mijn ouders een lekker bad opgezet maar Brrr, het water is zeer koud. Misschien stomme vraag maar kan dit geen kwaad voor de baby?
Zou wel een goed excuus zijn om dat koude water niet in te hoeven! Maar nee, het kan geen kwaad! Dus hop! Erin jij
Als je het badje in de zon zet word het water snel warm vooral nu haha. Kan geen kwaad idd. Geniet ervan!
Gezien de kids van m'n zus ook in het water gaan hebben ze 'm onder een afdak gedaan ivm zon. Goed om te horen haha dan duik ik er met plezier even in!!!
Ik weet niet of het kwaad kan, maar van te koud water krijg ik harde buiken dus ik heb er wat warm bij gedaan. Als je er geen last van hebt kan het geen kwaad maar als het niet prettig voelt moet je het niet doen denk ik.
Ik doe soms een wisseldouche met koud water, elke keer als ik onder het koude water gaat staan, begint hij te schoppen, haha! <aar nee, het kan geen kwaad, tenzij jij het zo koud krijgt dat je lichaamstemperatuur gaat dalen, maar dan vind jij het zelf ook niet meer lekker en ga je er wel uit