Zwemmen met 2 maandjes en 2 jaar

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sunshine1976, Jun 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wij gaan een weekend naar CP met onze dochtertjes van 2 jaar en 2,5 maand.
    Ik ben een leek wat betreft center parcs en wat betreft zwemmen met kleine kindjes.
    Wie heeft er tips? Ik denk overigens dat ik niet ga zwemmen met onze jongste.

- deden jullie een zwemluier om?
    - waar kan de jongste eventueel slapen als we in het zwembad zijn, zijn daar ook boxen waar ze in kan liggen? Of mag je bijvoorbeeld de maxi cosi of buggy meenemen?
    - wat zijn verder praktische tips voor omkleedsessies e.d.?
    - namen jullie eigen speelgoed mee?

Het wordt vast een hele volksverhuizing:D

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen!

Ten eerste alvast veel plezier.

Wij gebruiken altijd een zwemluier, koop ze van te voren vast bij een drogist want in het zwembad kan je gerust 1 euro per stuk betalen.

Er zijn boxen aanwezig waar de jongste in kan slapen. Ik zou wel iets van een zacht dekentje meenemen waar je kindje op kan liggen.

Wat betreft omkleden, wij gingen vaak met zijn drieën in een hokje. Ik kleed mijn dochter aan terwijl mijn vriend zich aankleed. Als ik klaar was met mn dochter dan nam mn vriend het over. Vaak zijn er ook boxen aanwezig in de kleedkamers dus daar kun je 1 van de 2 kindjes alvast in leggen/zetten.

Heb nooit speelgoed meegenomen, maar misschien kun je een rammelaar of doekje voor de kleinste meenemen?

3. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    zo doen wij het ook meestal..

Onze dochter krijgt ook gewoon een zwemluier aan. Je kan de maxicosi meenemen naar binnen, hebben wij ook gedaan toen ze zo klein was.

Vergeet de zwembandjes niet voor de oudste! Speelgoed neem ik niet mee in het zwembad.

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

voor kleinste zou ik inderdaad maxi cosi meenemen. en denk erom dat het warm is daar en dus vaan een romper en sokken of romper en dunne broek voldoende is in het zwembad.

zwemluiers meenemen indd, familie hokje om om te kleden (daar zit vaak ook een hoger blad in als commode)

o en wat wij meestal ook doen is zelf al zwemkleding onder onze kleding voordat we weggaan, ben je sneller.

ik neem meestal een paar hard plastic beker mee, balletje,1 of 2 waterspeeltjes en een gietertje voor de kinders

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

Feb 26, 2012
    2,587
    0
    0
    wij zijn 2 keer wezen zwemmen 1 keer met een kind van 3 en 1 van 1,5 maanden. en 1 keer met een kind van 4 en 1 van 1,5 maanden.
    in het huisje al zwemkleding aan gedaan.
    familiehok met comode.
    we hadden geen speelgoed mee
    we hadden de luiertas mee naar binnen met de nodige dingen.
    wij waren bij droompot en daar waren boxen.
    ook de kleine is wezen zwemmen woog al boven de 6 kilo.
    ik had een boek bij mij voor als de kleine wakker was in de box dat ik ernaast een boek las.
    zwembandjes voor de oudste
    en zwem luiers voor beide kinderen.
    de jongste is beide keren wezen zwemmen de 1ste keer 2x5 minuten om te ervaren in het extra verwarmde bubbelbad.
    2de keer in het kinderbadje 2x20 min. en extra verwarmde bubbelbad 5 minuten

groetjes wendy

6. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

Mar 6, 2011
    1,284
    0
    36
    Female
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Wat doen jullie met eten?!?! Want het lijkt mij niet slim om gelijk na het eten te gaan. Is een uurtje voor het flesje een goede tijd?

7. miss geul

miss geul Fanatiek lid

Feb 26, 2012
    2,587
    0
    0
    je kan daar ook flesjes geven, ik heb daar zelf 3 keer de borst gegeven geen probleem.
    ik zorgde wel dat ik voor in de auto een flesje afgekolfde melk had voor de zekerheid.

8. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor jullie reacties!!

Ligt er speelgoed in de huisjes?

Ik ben alvast maar begonnen met een lijstje te maken wat er allemaal mee moet:)

Share This Page