Baby 19 weken wordt snachts krijsend wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lente2013, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lente2013

Lente2013 Actief lid

21 feb 2013
    130
    0
    16
    Mijn zoontje van 19 weken slaapt nu sinds kort regelmatig de nacht door vanaf de laatste voeding om 23.45 uur, af en toe komt hij voor een nachtvoeding (dan krijgt hij 50 cc en is het goed). Hij wordt dan altijd heel rustig wakker, niet huilend.

Deze week is hij een paar keer volledig overstuur wakker geworden. Krijsend haal ik hem dan uit zijn bed. Eenmaal uit bed lacht vrij snel weer, dus ik heb niet het idee dat hij echt ergens last van heeft. Hij blijft dan wel vreselijk onrustig en als ik hem terug leg begint hij weer te krijsen. Hij komt weer tot rust als ik hem een flesje geef. Heb ook water geprobeerd, maar dit lust hij niet. Het is echter geen honger denk ik, want het gebeurt al rond 3.00 uur. Daarnaast wordt hij dan altijd veel rustiger wakker.

Komt iemand dit bekend voor? Kan dit bij een sprongetje horen?

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Het kan zeker een sprongetje zijn, dan dromen ze ook veel meer. Als een beetje voeding helpt zou ik dat gewoon geven. Het is een fase waar hij doorheen moet.

3. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Een sprongetje is goed mogelijk. Heb zelf een aantal keer gehad dat mijn dochter midden in de nacht krijsend wakker werd omdat ze zich had verslikt.

Deel Deze Pagina