zwemmen met baby +- 4 maand

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kissflower, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ja dat had ik ook, maar nogmaals, goed douchen na het zwemmen, dan is er niks aan de hand...

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

komt omdat in het bubbelbad veel warmer water zit.. :)

hier ga ik warschijnlijk vrijdag zwemmen \o/

3. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Toen Fienne 8 weken was ben ik met haar gaan babyzwemmen. Ik vond haar daar toen al "groot" genoeg voor. Nu is Sam de 4 maanden al gepasseerd, maar ik vind hem daarvoor echt nog veel te klein :rolleyes: Stom he? I.i.g zwemluiers hoeven niet persé. Baby's poepen bijna nooit in het zwembad zei de "zwemjuf".

4. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    zul je net zien dat Xavièr wel gaat poepen int water hihi.. ach eigenlijk heeft ie hier in bad nog nooit gepoept.. dus denk ook niet dat het gaat gebeuren.. en zoveel poept ie nooit, ik denk er nog wel ff over na of ik zwemluiers ga kopen.. weet dat mijn ouders vroeger altijd met mij en mijn zus gingen zwemmen zonder luier..

5. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    wij mogen volgende week woensdag weer :D

6. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Ik ben vandaag voor het eerst geweest! Eerst zwemluiers gekocht bij de drogist en daarover het lieve zwembroekje! Het was een groot succes en ze sliep als een blok hierna.

Oja, kan ik haar al zwembandjes omdoen,? dan kan ze zelf lekker ronddartellen ;)

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@fioontje: mja hier de eerste keer
    papa gaat ook mee.. (dat mag hier met babyzwemmen)

ben HEEl benieuwd

eerst maar eens zwemluiertjs kopen morgen :)

8. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    jaa mag hier ook hoor, wij doen om de beurt, papa heeft om de week op woensdag vrij en gaat dan lekker met lars zwemmen. ik zit dan lekker aan de kant, maar als ik wil mag ik ook gewoon het bad in. publiek is altijd welkom, als opa en oma wilen kijken mag dat hier ook. heel gezellig. de laatste keer voor de kerstvakantie was echt papa-dag, op een na alle papa's zwommen en de mamas op de kant met foto en videocameras haha

Deel Deze Pagina