Hallo Onze zoon is maandag 3 weken. Paar dagen terug huisarts aan huis gehad. Onze zoon kreunde en klonk vol was bang voor rs virus. Helemaal is hij onderzocht. Alles leek goed alleen neusverkouden. Hij Niest veel. hij piept ook af en toe als een marmot. Knort enorm. Kan erg huilen krijsen zomaar uit het niets ook in de slaap. Kan ook gillen. Huilt niet veel. Onrustig met handen. Erg last van krampen. Dunne ontlasting geel of groenig en veel. Sinds vandaag golft de melk er na ongeveer 10 minuten weer uit. Echt niet weinig melk. komt veel terug Temp is 37.4. Heeft veel de hik. En is in de avond/nacht erg onrustig.\ Wie herkent hier iets van? Hij krijgt borstvoeding.
Eerste wat in mij opkomt en ik herken vd 1e is koemelkallergie Ik zou eens melkproducten mijden en kijken of dat scheelt?
Bedankt voor je reaktie. Mijn man dacht eerst aan reflux. Maar heb ook even koemelkallergie opgezocht. En denk inderdaad dat dit meer in de buurt komt. Als ik de mek producten laat staan wanneer moet ik dan verbetering zien? Heb je nog meer tips?