Hoi meiden Ik heb een vraagje...mijn dochtertje van bijna 7mnd komt de laatste week steeds om 4u voor een flesje...nu vind ik dit niet zo erg maar hoe moet ik dit doen met de papfles? Afgelopen dagen ging het zo: 4u flesje 70cc met tot 100cc water aangevuld 8u wakker 9u fruit 11u fles 180/6 Slapen 15u fles 180/6 19u fles 180/6 + 3 rijstemeel Slapen Nu dacht ik wanneer moet ik dat de ontbijtpap geven? Om 4u of om 8u? Dat als ze om 4u wakker word ik haar een "fop" flesje geef Alleen als ik om 8u een flesje ga geven dan komt ze om 12u en om 16u en dan om 20u weer probleem is alleen dat ze het echt niet meer tot 20u red.... Iemand een tip hoe ik dit het beste op ka lossen?
Weet je zeker dat ze dan een flesje wil en niet om een andere reden huilt? Lichamelijk gezien en gezien het schema overdag heeft ze het niet nodig.
Ik zou het flesje van 4 uur gewoon als nachtvoeding zien en bij wakker worden de ochtend fles. En dan gewoon kijken wanneer ze voor de andere flessen komt. Wellicht dat ze inderdaad om 12 uur de fles heeft en minder drinkt van de middag fles. Hier ging ze steeds minder drinken van de middag fles, die verviel als eerst. En de fles voor het slapen wil ze altijd rond half 7/7 uur, dan is ze hier ook kapot.
Misschien kan je een uurtje eerder opstaan en om 7 uur een papfles geven. Na het flesje weer laten slapen.