hoi ik ben op zoek naar zo'n nachtlampje voor in het stopcontact. vroeger had je die rond die groen of oranje mat licht gaven. hier hebben we alleen een Blokker, maar die had alleen zo'n afgrijselijk LEDmegalamp. Het liefst een winkel zodat ik em vandaag nog kan halen... Ik hoef geen (liever niet) een figuurtje ofzo. bedankt voor de tips
hema idd heeft een lampje voor in het stopcontact zonder "afbeeldig"erop, zit bovenop een schuifje dat je 'm aan en uit kunt doen.
Wij hebben er eentje bij de karwei gekocht ideaal niet zoveel licht en hij slaapt er beter door al ligt die alleen al rustig naar het lampje te kijken dan ligt die toch wij hebben zo'n ledlampje gekocht die kan je ook 180 graden rond draaien dus iedere keer iets anders op zijn kamer, mijn zoon vind het geweldig. en scheelt voor ons ook als we gingen kijken dan deden we altijd de hallamp aan nu kunnen we gewoon naar zijn bedje lopen het licht schijnt al.
nou,ik in de auto... Hema, Marskramer, Duimeland, Babyplanet.. je raadt het al...nee dus. Hema had een soort bouwlamp, tja, dan denk ik, tis toch een kinderkamer... Marskramer niets Duimeland had alleen de "luxe" kamerlampjes... en Babyplanet idem. Ik ben dit weekend in de buurt van een Prenatal, volgens mijn man hebben ze daar die oersimpele dingen... Blokker had ook een LED maar daar kwam echt een belachelijke bak licht vanaf...
Ik weet precies wat je bedoelt! Wij wilden 'm graag omdat onze dochter 's nachts wel eens wakker wordt en we het idee hebben dat ze misschien bang is omdat 't dan donker is. Hier zijn ze ook nergens te vinden. Ik wil ook gewoon zo'n ouderwets ding voor in het stopcontact die heel iets licht geven, maar ik kan ze echt nergens vinden. Wel van die ledlampjes met bewegingsmelder enzo, maar die wil ik niet! Ben zelf bij de Blokker, Marskramer, Hema, Wibra, Action, LeenBakker, Karwei, Gamma, Kwantum (volgens mij heb ik het rijtje nu gehad) maar ze zijn hier echt nergens te vinden. Zelfs die met Jip en Janneke bij de Hema zijn er niet meer. Vraag ik nou echt zoiets raars???
Pfff, lastig zeg! Is dit misschien wat?? Nachtlampje - bij baby-walz online bestellen!- baby-walz - Al het goede voor mijn baby Mijn dochter slaapt juist het best in het donker. Hoe donkerder hoe beter!
Welkom bij Alecto electronics Aximax.nl : Alecto ANV17 Nachtlampje (als je zoekt bij google, zoek dan op oriëntatie verlichting baby)
Wij hebben een nachtlampje bij de Ikea vandaan. Deze stop je in het stopcontact en daar laat je hem zitten. Overdag gaat ie zelf uit en zodra het donker wordt gaat ie aan. Het is een zacht lichtje met een oranje vleugje. Je kan hem verschillende kanten laten schijnen. Echt een super handig ding. Geen figuurtje erop ofzo
yep die hebben wij ook. geeft ook groen licht en ik vind het perfect. zo kunnen we mooi bij emma kijken en haar ook daadwerkelijk zien haha! en emma heeft er geen last van. oja ik herken die nog wel van vroeger. al gaven die van ons wel veel minder licht wat ik me kan herinneren.
Ik heb zo'n Hema oriëntatielampje, maar die geeft helaas oranje licht. Groen lijkt me rustgevender, maar die hadden ze niet, zei de winkeljuffrouw. Begrijp ik nu goed dat jij wel een groene hebt, Ellen? Die ik heb heeft een sensor, zodat ie bij daglicht automatisch uitschakelt, geen schuifje. Het is echt zo'n klein lampje als ik me van vroeger herinner, geen grote 'bouwlamp' ofzo. Zijn er meerdere bij de Hema te krijgen?
Ik heb ze bij de hema gezien, maar zelf heb ik een oude van vroeger toen ik klein was. Die geven best veel licht! Ik ben verbaasd erover. Nou heb ik geen idee hoeveel licht de huidige geven natuurlijk, maar de hele kamer is "oranje" verlicht. Nou zie ik er nog te weing mee om luca te zien, maar dat kan dus ook aan mij liggen, of toch een nieuwe proberen...
Die hebben wij ook op de kamer van ons dochtertje, heel handig ding. Verder heb ik nog een gele met een zwitsal baby er op, kreeg ik eens gratis en 2 luxe lampjes, waar aardig veel licht van komt, die vond ik wel erg handig de eerste maanden om even in de wieg te kijken of 's nachts tijdens het voeden.