Mijn zoontje alleen romper korte mouw eigenlijk. Maar ik vind ze vaak niet zo leuk. En romper korte mouw met kort broekje en shirt korte mouw is veel te warm. Ik zie nergens baby onderbroeken. Dus soms weet ik het niet meer. Ik doe wel als we weg gaan romper korte mouw met kort broekje. Weten jullie nog leuke webshops met zomer baby kleding?
Een gewone Hema romper met een leuk printje, of een boxpakje/onesie van Maxomorra, Smafolk of Next. https://www.vonvavoom.nl/nl/maxomorra-playsuit-short-whale.html https://www.vonvavoom.nl/nl/smafolk-jumpsuit-with-excavator.html?channable=e5527.VlZWMDQxNTM&id=87933890&gclid=EAIaIQobChMInueg7Lmj3AIV2IbVCh0OJQ0eEAsYCiABEgK-JvD_BwE
Ik heb m’n dochter eigenlijk gewoon in een witte romper. Sochtends vaak nog een legging erover en als het echt wat frisser is een shirtje. Dat gaat dan gedurende de dag uit.
De luier blijft ook wel op zijn plek zonder romper. Ik doe s nachts vaak wel een romper aan, maar overdag niet hoor. Vond rompers vooral handig als extra warm houd laagje toen hij net geboren was en in de winter en bij kruipen. Maar bij dit weer, niet echt nodig. Verder vond ik het ondingen, dus weinig gebruikt en er is nog nooit een luier van zijn plek afgegaan. Ook nu hij rond rent niet.
Mijn zoontje (11 maanden) maat 92 hemd en boxer en korte broek. Vorig jaar met zulke hitte alleen romper zonder mouwen soms met korte broek.
Mijn zoontje heeft een romper met korte mouwen aan. Binnen ook een dun broekje. In de nacht alleen een luier met een slaapzak. Hij slaapt bij ons op zolder en daar is het zo warm, met een romper aan ligt hij dan vreselijk te zweten.
Vandaag een katoenen jumpsuit met spaghetti bandjes. Maar binnenshuis is het niet meer dan een luier. En s ochtends als wat frisser is dan een kort broekje met shirtje, ene keet met romper andere keer zonder. Ligt beetje aan hoe warm het is en wat we gaan doen.
Hier op dit moment thuis alleen lekker een luier. Als we weggaan van die boxpakjes met korte mouwen en pijpjes van de Zeeman of Hema. https://www.hema.nl/baby/babykleding/baby-broeken/baby-jumpsuit-lichtblauw-1000007746.html Deze bijvoorbeeld.
Die heb ik ook!! Deze pakjes draagt mijn zoontje met warm weer als we weg gaan. Nu alleen romper met korte mouw
Hier rompers met korte/zonder mouwen. Maar we hebben ook setjes met romper + kort broekje (van h&m bv) of rompers die ook een jurkje zijn voor buitenshuis. Als het echt heet is, dan gewoon in pamper. De temperaturen lopen soms op tot 28-29 graden in haar kamer en dan slaapt ze ook enkel in pamper, voor ik ga slapen controleer ik hoe ze aanvoelt en leg dan eventueel een zomerdekentje over haar.
Hier heeft ze gewoon een romper korte mouw aan. Vanmorgen toen we boodschappen gingen doen nog even een jurkje er overheen. Als ik nu vanmiddag de deur uit had gemoeten had ze een jurkje aangekregen met een luierbroekje en dan geen romper. Momenteel ligt ze in alleen een luier en slaapzak te slapen nadat d'r hele romper nat en vies was geworden buiten.
In de nacht een broekje en als t even kan nog een romper maar dat is afhankelijk van de temperatuur. Ze heeft in de ochtend altijd ineens een mega zware plasluier dus vandaar de voorkeur voor een romper anders hangt ie voorbij dr knieeën en ze vindt t rennen en springen in dr bed nogal geinig dus reken maar uit. (vraag me altijd af hoe groot die blaas van dr wel niet moet wezen, hele nacht droog en vlak voordat ze wakker wordt komt de tsunami)
Alleen luier. Als we de deur uit moeten voor boodschappen een hempje met kort broekje. Geen romper. In de nacht alleen een luier met puckababy
Romper, er zij zoveel leuke! Soms met korte broek. En met slapen alleen een luier in een hydrofiele zak met een nat washandje op zijn hoofd. Mjjn zoontje is een half jaar.