zwemmen met de kleine wat moet hij aan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Amfy, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik ga dinsdag de eerste keer babyzwemmen is dan pas plek maar bij ons mag je vanaf 12 weken zwemmen want het water is heel warm. in het andere zwembad met 16 weken want het water is daar kouder.
    ik zag bij de v en d een leuke zwemluier van nijntje ik denk dat ik die ga kopen.
    hier is namelijk wel een zwemluier verplicht want je weet maar nooit wat er los komt met zwemmen en zou zonde zijn dat iedereen dan het bad uit moet.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier geen zwemluier (heb het altijd een raar principe gevonden) en hij zwemt al 4 maanden en nog nooit is er iets mis gegaan. Als je bang bent dat het water vies wordt door ontlasting of urine dan zou ik maar niet meer gaan zwemmen want je wilt niet weten wat kinderen EN volwassen allemaal in een zwembad doen. Dit is de reden waarom zwemwater continue gefilterd wordt.

Hier dus gewoon een leuke zwembroek en gaan met die banaan! Hij vindt het geweldig

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zwemluier en een badpakje of leuk broekje eroverheen.

hier is een zwemluier trouwens verplicht. als ze erg klein zijn is het fijn als je een badcape of handdoek bij de hand hebt voor als je uit het bad gaat want dat is erg koud ineens

4. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Wij gebruiken een zwemluier en daarover een zwembroekje (zwemluier is verplicht hier).
    We hadden voor het begin (bijna 3 mnd) een oranje zwemband gekocht, maar daar kon Patrick niet stabiel in zitten en hij kon niet over de rand heen kijken (en vond dus het zwemmen ook niets aan ;) ). Wij hebben toen een gele zwemband aangeschaft (weet het merk niet meer, maar als je het wilt weten zoek ik het voor je op) die ze ook bij ons in het zwembad gebruiken voor babyzwemmen. Hier kon hij gelijk al goed in zitten en kon alles overzien. Patrick vond en vindt het prachtig.

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wij hadden trouwens ook de gele zwemring met zitje erin die voor de allerkleinste is. alicia vond het geweldig en had zo zelf toch wat meer vrijheid in het water want z'n klein ukkie in me armen vond ik toch wel eng met zo veel water om me heen. als je z'n zwemband koopt even op de doos kijken naar de leeftijd. volgens mijn heb je tot 9 kilo, dan tot 15 kilo en nog een voor 3+

6. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Collin had ook een oranje ring, maar die gebruiken we nu nog. Heb nu ook zwembandjes voor om de armpjes gekocht. Dus ben benieuwd wat ie daarvan vind. Maar nu is ons manneke alweer bijna 2..

7. Ik heb voor Laura afgelopen week bij de zeeman een zwembroekje gekocht, waarbij stond dat je dan geen zwemluier hoefde te gebruiken. Broekje is makkelijk via klitteband om en af te doen.

8. Konijn

Konijn Niet meer actief

Mijn dochter is nu ruim 10 maanden. Kun je dan ook nog gewoon alleen een zwemluier aandoen, of is dat een beetje raar en zal ik een badpakje of broekje eroverheen doen? Een badpak of zwembroekje over zo'n luier heenhijsen lijkt me zo'n gedoe.

We willen graag gaan zwemen in de vakantie... :-D

9. Anique

Anique Niet meer actief

Dat heb ik ook een hele poos gedaan hoor, niks mis mee. Ik kreeg op een gegeven moment een zwembroek voor hem van m'n zusje, maar die zijn we kwijtgeraakt in Centre Parks, dus toen heeft hij een poosje zonder zwembroek eroverheen gezwommen, 3 weken terug weer een zwembroek aangeschafrt, gewoon omdat ik dat leuk vind.. maar eigenlijk is het niet nodig hoor.

10. saartje32

saartje32 Actief lid

29 okt 2007
    287
    0
    0
    Waar haal je die eigenlijk?

Deel Deze Pagina